Chiudi annunziu

Samsung pò prestu prestu a chjave per fà schermi microLED chjuchi, ultra-alta risoluzione chì generanu menu calore è ùn soffrenu micca da a chjamata degradazione di l'efficienza. I circadori di l'università di ricerca KAIST (Korea Advanced Institute of Science & Technology) anu truvatu un modu per ottene questu cambiendu a struttura epitaxial di schermi microLED.

Unu di i più grandi ostaculi in a produzzione di schermi microLED chjuchi, d'alta risoluzione, cum'è pannelli per i dispositi purtati è i vetri di realtà aumentata è virtuale, hè un fenomenu cunnisciutu cum'è degradazione di l'efficienza. In fondu, u puntu hè chì u prucessu di incisione di pixel microLED crea difetti nantu à i so lati. U più chjucu u pixel è più altu a risuluzione di a visualizazione, u più di un prublema questu dannu à u muru laterale di u pixel diventa, chì porta à l'oscurità di i schermi, a qualità più bassa è altri prublemi chì impediscenu à i pruduttori di pruduce microLED d'alta densità. pannelli.

circadori KAIST trovu chì cambià a struttura epitaxial pò impedisce a degradazione di efficienza mentre riducendu u calore generatu da u display da circa 40% paragunatu à strutture microLED cunvinziunali. L'epitassia hè u prucessu di stratificazione di cristalli di nitruru di galliu utilizati cum'è materiali emettitori di luce nantu à un sustrato ultrapuru di siliciu o di zaffiro, chì hè utilizatu com'è trasportatore per schermi microLED. Cumu si mette Samsung in tuttu questu? A ricerca avanzata di KAIST hè stata realizata cù u sustegnu di u Centru di Sviluppu Tecnologicu di u Futuru di Samsung. Di sicuru, questu aumenta assai a chance chì Samsung Display mette in pratica sta tecnulugia in a produzzione di pannelli microLED per wearables, cuffie AR / VR è altri dispositi di schermu chjucu.

Samsung apparentemente travaglia nantu à un novu auriculare di realtà mista è virtuale cù un presunte nome Galaxy occhiali. È ancu chì puderia prufittà di stu novu tipu di tecnulugia di fabricazione di schermi microLED, è ancu di futuri smartwatches è altre elettronica wearable. Apple tandu hà a cunferenza di sviluppatori WWDC prevista per u principiu di ghjugnu, induve era previstu di presentà u primu auricular AR / VR. Tuttavia, sicondu i rapporti recenti, u spettaculu hè stata postponata per l'incertezza di u successu di un tali pruduttu. Perchè Apple compra regularmente display da Samsung, puderia ancu prufittà di a migliione di a qualità di i display microLED chì usa in i so prudutti.

U più lettu d'oghje

.