Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S23 + hà u compitu più difficiule di tuttu u trio di telefoni di punta di a cumpagnia. U mudellu più chjucu hà un equipamentu assai simili, ma hè più prezzu, l'Ultra hè u smartphone più equipatu di Samsung, ma ancu significativamente più caru. U mediu d'oru hè u mudellu Plus, chì difende sempre perfettamente a so pusizioni. 

Galaxy U S23 + ùn hè micca un grande telefunu perchè paragunatu à u Galaxy U S23 Ultra hè più bassu, più strettu, più sottile è notevolmente più ligeru (196 versus 234 g). A so visualizazione di 6,6 "pare allora esse un cumprumissu ideale per furnisce à l'utilizatori una vista adatta è micca limità in alcun modu, chì pò esse u prublema più grande di a visualizazione di 6,1" in. Galaxy S23. Hè ovvi chì u fratellu più chjucu puntua solu punti in quantu à u prezzu, ma oghje hè digià un dispositivu chì hà una cumpetizione adatta solu in u casu di i telefoni Apple, perchè ancu Samsung ùn faci micca altri tali apparecchi chjuchi, è ancu altri. i pruduttori di smartphone cù Androidin.

Pudete vede e differenze paragunate à a versione più chjuca in u mudellu Galaxy S23 + pò esse cuntatu nantu à e dite di una manu. In fatti, vi basta à piglià è gonfiate bè. Lòggicamenti, ci sò dimensioni più grande, una bateria (4 700 mAh versus 3 900 mAh), un display, ancu s'è e so specificazioni cum'è a luminosità (1750 nits) o a risuluzione (1080 x 2340 pixel) sò listessi. Di sicuru, a densità di pixel hè peghju (393 versus 425). In i dui casi, a stessa freccia di rinfrescante hè ancu presente, chì si adatta da 48 à 120 Hz.

Od Galaxy Tuttavia, u S23 Ultra usa, per esempiu, 45W di carica o UWB. Mentre chì u Galaxy Infatti, u S23 + sparte a maiò parte di e so specifiche cù u Galaxy S23, ùn hè micca bisognu di entre in troppu dettagli nantu à u software, u rendiment è e camere. Hè ancu quì Android 13 cù One UI 5.1, quì hè ancu u Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Per Galaxy, ancu quì ci hè un trio di camere verificate cù una camera selfie 12MPx. Basta à leghje a nostra recensione precedente è basta à ingrandà à a dimensione di u display 6,6".

Una scelta chjara di a ragione 

Hè abbastanza fermamente speculatu chì Samsung duverà tagliate u mudellu Plus in e prossime generazioni di a so serie flagship. Personalmente, ùn a vecu micca ideale. Digià l'annu passatu Galaxy U S22 + incantatu, è questu annu ùn hè micca sfarente. Galaxy U S23 hè un bellu telefunu, ma quandu site abituatu à tutti i display più grande, hè solu chjucu. Ancu l'Ultra hè invincible cù u so equipamentu, assai ùn anu micca bisognu di un S Pen, ùn anu micca bisognu di una visualizazione curva di 6,8 ", ùn anu micca bisognu di una camera 200 MPx o zoom otticu 10x, è ùn anu micca bisognu di piglià CZK 5 più da u so. wallet s'ellu ùn usanu micca queste funzioni. Tuttavia, a piccula visualizazione ùn hè micca appellu à i ghjucatori di u ghjocu mobile è ancu à l'utilizatori anziani chì anu difficultà à vede.

Quì avemu un grande novu disignu, un grande display luminoso, u megliu rendimentu pussibule cun un riscaldamentu minimu grazia à u rinfrescante aumentatu, un trio ideale di camere, boni parlanti stereo, carica abbastanza veloce, quattru anni di aghjurnamenti. Androidua 5 anni di supportu di software. Grazie à a grande bateria, u telefunu durà dui ghjorni di usu normale. U so vantaghju annantu à u mudellu di basa hè ancu un almacenamentu più altu, chì principia da 256 GB.

Se ùn cuntemu micca diversi sconti è avvenimenti bonus, a quantità di partenza hè per 256GB Galaxy S23 + 29 CZK. Avete 990 GB per quellu prezzu iPhone 14 Plus, ma cù una visualizazione sproporzionatamente peghju cù una freccia di rinfrescante fissa di 60Hz, un cut-out antiesteticu è senza teleobiettivo, in più di u chip di l'annu passatu. Galaxy U S23 + hè una scelta chjara per quelli chì volenu solu l'equipaggiu di punta senza tecnulugii supplementari innecessarii chì ùn anu micca aduprà, ma à u stessu tempu piace à vede un display più grande.

Galaxy Pudete cumprà u S23 + quì

Natale hè ghjuntu, è, cum'è ogni annu, hè un grande successu in certi bilanci di famiglia. Sempre attenti è ùn cumprà micca rigali chì ùn pudete micca permette. In ogni casu, se u vostru core hè attiratu da voi è pigliate prestu per rigali, fate assai attenti da quale cumpagnie. Verificate questu prima paragone di prestitu è pigliate una foto sè stessu

Aghjurnatu

Samsung à a fine di marzu 2024 digià per u mudellu Galaxy S23+ hà publicatu una aghjurnazione UI 6.1 chì aghjunghje grandi funzioni à u dispusitivu Galaxy À U.

U più lettu d'oghje

.