Chiudi annunziu

A maiò parte di noi scrivite e-mail ogni ghjornu - sia à i nostri amati è amichi, o forse cum'è parte di travagliu o studii. Ma avete mai pensatu à ciò chì pò esse veramente mandatu per e-mail? Avemu da mustrà solu questu in u nostru articulu oghje.

Qualchissia chì travaglia cù e-mail sapi chì pudete aghjunghje ogni tipu d'attachments à i missaghji, da i ducumenti à l'imaghjini o i fugliali audio. In termini assai simplici, pudete mandà quasi ogni cuntenutu via e-mail. In certi casi, o u vostru cliente di e-mail o l'ospitu vi ponu limità in una certa misura, i prublemi ponu ancu qualchì volta si trovanu in a dimensione di l'attachment sceltu.

Limite di dimensione di l'allegatu email

Quandu invià attachments di un voluminu più grande, più spessu scontru limitazioni in quantu à a dimensione di l'attache. A maiò parte di i fornituri di servizii di e-mail limitanu a dimensione massima di l'attacheti à 25MB, ma questu ùn significa micca chì ùn saria micca pussibule di mandà annessi più grande. Per esempiu, se utilizate Gmail, u serviziu detecterà automaticamente un attache più grande è vi offre l'opzione di mandà à u destinatariu un ligame per scaricà l'attache da u almacenamentu in nuvola. Se sapete chì l'allegatu chì inviate ùn si mette micca in u limitu, pudete caricallu direttamente in unu di repository internet. Un'altra opzione hè di cumpressà l'attache in u formatu ZIP o RAR.

Un altru cunsigliu

Tu avissi dinù esse attenti s'è vo mandà un gran numaru di missaghji in un cortu piriudu di tempu, o quandu mandà missaghji massa. Comu parte di a prevenzione di u puzzicheghju, i fornituri anu diverse restrizioni è misure in questa direzzione, chì vale a pena scopre. Ci sò servizii specifichi per mandà email di massa, per esempiu per scopi di marketing.

U più lettu d'oghje

.