Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: TCL, un fabricatore leader di l'elettronica di cunsumu è una marca di televisione TOP 2 globale, presenta una nova linea di mudelli di televisori QLED 4K C64 destinati à u mercatu europeu è dunque ancu à u mercatu cecu. A nova serie combina QLED, 4K HDR Pro è tecnulugia Motion Clarity, grazie à quale offre una maghjina di alta qualità è nitida in risoluzione HDR. A nova serie vanta ancu, per esempiu, funzioni Game Master è Freesync è supporta l'ultimi furmati HDR (inclusi HDR10+ o Dolby Vision). I novi TV di TCL offrenu un grande valore à l'utilizatori è sò pensati per tutti quelli chì volenu gode di l'intrattenimentu interattivu in casa di a più alta qualità è gode di filmi HDR, trasmissioni sportive è ghjochi cum'è parte di u so stile di vita digitale intelligente. I TV di a serie TCL C64 seranu dispunibili in dimensioni 43 ", 50 ", 55 ", 65 ", 75 " è 85 ".

"Inspire Greatness - per inspirà l'eccellenza - cuntinueghja à esse a nostra visione è fonte di energia, è simu entusiasti di presentà a nostra prima TV QLED in Europa per u 2023", dice. Frédéric Langin, Chief Commercial Officer di TCL Europe, aghjusta: "Semu cunfidenti chì e nostre innovazioni di u 2023 si interseceranu cù e richieste di i clienti, offrenduli tecnulugia premium ma assequible è divertimentu cunnessu digitale".

Culori è dettagli infiniti

Grazie à a tecnulugia di punta Quantum Dot, a serie TCL C64 offre veri culori cinematografici cumposti da più di un miliardo di culori è sfumature (vale à dì, tuttu ciò chì una camera di film pò catturà). A luminosità di a nova serie righjunghji un massimu di 450 nits. Questu guarantisci una alta qualità di l'imaghjini in ogni cundizione ambientale, cumpresa l'altezza di l'estiu quandu u sole brilla in a stanza. L'utilizatori viranu sempre l'imaghjini chjari è i culori brillanti, ancu tutti i dettagli nascosti in sceni scuri o brillanti.

A nova serie di mudelli hè dotata di tecnulugia HDR PRO è 4K HDR PRO in combinazione cù a Tecnulugia Quantum Dot per una gamma dinamica unica (HDR), chì assicura un altu cuntrastu, culori brillanti è precisi, ma ancu un altu rendimentu di dettagli è ombre distinte.

Per compie l'esperienza, i TV anu un parlante eccellenti è l'utilizatori ponu immerse in una qualità di sonu Dolby Atmos. Hè ancu pussibule cunnetta unu di i soundbars TCL à a TV, grazia à quale u sonu riempie tuttu u spaziu in una presentazione stupente è realistica.

Divertimentu senza fine ancu per i ghjucatori di ghjocu

A serie TCL C64 usa a tecnulugia Motion Clarity per una stampa chjara è liscia è migliurà a stampa in muvimentu veloce. U software TCL originale MEMC cù i so propri algoritmi entra in l'azzione durante scatti veloci è aiuta à riduce a sfocatura di l'imagine.

TCL C64 supporta tutte e tecnulugia chì ponu maximizà a qualità di l'imaghjini 4K HDR (HDR10, HDR HLG, HDR10+, HDR DOLBY VISION). U formatu Multi HDR di i TV C64 furnisce a megliu qualità di l'imaghjini 4K HDR è sustene sempre u megliu formatu, indipendentemente da se l'utilizatori guardanu u cuntenutu in Dolby Vision in Netflix o Disney+, o in HDR 10+ in Amazon Prime Video.

A serie C64 hà ancu una schermu cù alta sensibilità è visualizazione liscia per a megliu sperienza di ghjocu cù HDMI 2.1 è ALLM. I gamers apprezzeranu a bassa latenza è i migliori paràmetri di stampa automatica per u ghjocu. L'ultima tecnulugia TCL 120 Hz Dual Line Gate porta a pussibilità di una freccia di rinfrescante ancu più alta è una latenza più bassa. In u casu di a serie C64, a freccia di rinfrescante di 120 Hz hè assicurata da algoritmi unichi è tecnulugia TCL. A risoluzione di u ghjocu hè opzionalmente impostata à Full HD per vede 120 frames per seconda. Questu garantirà una visualizazione ancu più liscia è più nitida di u muvimentu ancu per l'ultima generazione di cunsole 120 Hz.

TCL C64 per l'imaghjini 2023

I novi TV QLED 4K TCL C64 sò nantu à a piattaforma Google TV, chì significa chì l'utilizatori riceveranu centinaie è millaie d'opzioni per u cuntenutu digitale (filmi, spettaculi, trasmissioni TV è più) creati nantu à diversi servizii è diversi fornituri. L'utilizatori anu ancu accessu à novi filmi è spettaculi basati nantu à cunsiglii chì sò generati automaticamente in basa di ciò chì l'utilizatore hà vistu in u passatu. A serie C64 presenta ancu un cuntrollu vocale integratu avanzatu cumminatu cù Google Assistant integratu per un stile di vita più faciule è intelligente.

L'elegante è lussuosu disignu senza cornice di a serie TCL C64 si adatta perfettamente à qualsiasi interni. I TV sò furnuti cù un stand chì pò esse aghjustatu in duie pusizioni pussibuli - sia per mette una soundbar addiziale o per mette una TV di grande furmatu in ogni spaziu più chjucu.

Prezzu è dispunibilità:

I TV di a serie C64 ponu esse pre-ordinati avà à i rivenditori selezziunati. I prezzi accumincianu da CZK 12 inclusa l'IVA per a taglia 990 "è finiscinu à CZK 43 per a dimensione 49".

Vantaghji principali:

  • Tecnulugia QLED
  • 4K HDR Pro
  • Chjarità di Muvimentu
  • Formatu multi HDR
  • DV È HDR10+
  • Supportu HbbTV 2.0
  • Game Master 2.0
  • HDMI 2.1 ALLM
  • Acceleratore di ghjocu 120 Hz
  • Dolby Atmos
  • TV Google
  • Google Assistant senza mani
  • Google scontra
  • Alexa
  • Netflix, Amazon Prime, Disney+
  • Disegnu in metallo slim senza cornice è duie pusizioni di stand
  • Dolby Vision
  • AIPQ Engine 3.0
  • DTS Virtual X
  • Sincronizza gratis
  • Lusinghi in Dolby Vision
  • TUV Low Blue Light

A presentazione ufficiale di tutte e novità di TCL per u 2023 si farà in parte di a cunferenza di stampa TCL u 17/4/2023 da 18.00:14 à a fiera Milan Design Week/Fuorisalone, Via Tortona XNUMX.

A cunferenza serà ancu trasmessa in linea cum'è streaming in diretta: @TCLEurope nantu à YouTube

U più lettu d'oghje

.