Chiudi annunziu

Waze hè unu di i software di navigazione più unichi chì ponu offre un approcciu un pocu più ghjucatu à i vostri viaghji. L'app offre un disignu unicu, diverse struzzioni di voce, alcune di e quali sò espresse da diverse personalità famose, è l'ultimu ma micca menu menu, funzioni di a cumunità chì ùn truverete micca in altrò. Apparentemente, Waze vole ancu andà più luntanu. Hè previstu di presentà una nova funzione chjamata Customize Your Drive, vale à dì l'abilità di persunalizà a vostra unità, chì cambierà l'esperienza di l'usu di l'applicazione è portanu novi soni, voci, icone è ancu adattendu à diverse umore per u vostru drive.

A funzione Customize Your Drive hà da scopu di fà a vostra unità un pocu più interessante, aghjunghjendu novi visuale è soni mentre navighete à a vostra destinazione. L'app utilizerà strumenti esistenti è aghjunghje novi elementi à l'esperienza, cum'è gràfiche di veiculi persunalizati. Grazie à questu, puderete sceglie trà una quantità di opzioni diffirenti secondu u vostru gustu è umore. A cumpagnia dici chì i temi seranu ancu aghjurnati in u futuru per dà à l'utilizatori ancu più varietà, cù alcuni forse esse tematichi di Natale o Pasqua.

Un altru migliuramentu chì arricchisce a navigazione serà u Zodiac, vale à dì u zodiacu. L'ultime offre opzioni di persunalizazione chì currispondenu à u vostru segnu. A funzione include ancu una guida astrologica. Per a maiò parte, questu hè un altru aghjuntu interessante à l'applicazione di navigazione, chì si suppone chì porta solu divertimentu supplementu è à u stessu tempu vi porta in modu sicuru à u vostru destinazione. Zodiac serà dispunibule per l'utilizatori in u mondu sanu. Sfortunatamente, l'ottimizzazione di Customize Your Drive serà dispunibule solu per l'utilizatori in i Stati Uniti per avà. Tuttavia, Waze hà previstu di espansione ancu in altre regioni, ma a cumpagnia ùn hà micca datu un calendariu per quandu pudemu aspittà.

U più lettu d'oghje

.