Chiudi annunziu

Nant'à a piattaforma di streaming populari in u mondu Netflix, pudete truvà filmi è spettaculi di qualità diversa. Ma di sicuru, ùn vulete micca perde u vostru tempu cù una produzzione sottu à a media o media, cusì avemu i 10 migliori filmi chì pudete fighjà nantu à a piattaforma avà. Se ùn avete micca digià abbonatu à Netflix, pudete fà quì. Un abbonamentu mensuale costa da 199 à 319 CZK.

A so casa (Rotten Tomatoes rating 100%)

Una ghjovana coppia di u Sudan di u Sudu vole principià una nova vita in Inghilterra. Ma tutti dui sò sfracciati da ricordi terrificanti di l'orrore chì anu fughjitu da u so paese straziatu da a guerra.

Cumu furmà u vostru Dragone (99%)

How to Train Your Dragon hè una avventura cummedia di fantasia ambientata in un mondu miticu di vichinghi aspra è dragoni salvatichi chì sputanu u focu. Conta a storia di un ghjovanu Viking chjamatu Hiccup chì vive in un'isula induve a lotta di dragoni hè una parte di a vita. I punti di vista piuttostu progressivi di Hiccup è u sensu inusual di l'umuri ùn sò micca bè capitu da a so tribù o da u so capu, chì hè u babbu di Hiccup. Quandu u ghjovanu hè iscrittu in una scola draconiana cù l'altri adulescenti, piglia a so chance per pruvà ch'ellu pò esse un cumbattimentu. Ma tandu scuntrà, è eventualmente si fa amicizia, un dragone feritu, chì storta u so mondu. Ciò chì hà cuminciatu cum'è unu di i tentativi di Hiccup per dimustrà ciò chì hè in ellu si trasforma in una chance di mustrà una nova direzzione per u futuru di tutta a tribù.

Versione di quarant'anni (99%)

A drammaturga di New York Radha hè in quaranta anni è disperata per u successu. È scopre u so talentu di rap è trova nova ispirazione.

Avvoltu in l'ombra (99%)

Durante a guerra trà l'Iraq è l'Iran, una ghjovana mamma Shideh si cura di a so figliola Dorsa sola. U so maritu hè un duttore chì spessu abbanduneghja a famiglia sola. E bombe cascanu intornu à a so casa ogni ghjornu è a so vita hè sempre in periculu. Tuttavia, u periculu di a guerra ùn hè micca u so solu prublema. Fenomeni strani cumincianu à accade in a so casa, chì facenu a so vita dispiacevule. Dorsa soffre di insomnia, a so mamma inizialmente cunsidereghja i so scontri cù persone inesistenti per esse un ghjocu di zitellu. A tensione in a casa cuntinueghja à cresce per via di l'avvenimenti, è hè solu questione di tempu prima chì a psyche di a mamma si rompe è deve accettà chì a so casa hè un locu di u paranormal.

Monty Python è u Santu Graal (98%)

Un classicu assolutu. Hè un trattamentu assai novu di a storia di u Rè Artù chì viaghja in Gran Bretagna per riunisce i migliori cavalieri intornu à ellu è Diu li hà revelatu induve truvà u Santu Graal. In u so caminu scontra ostaculi strani. Senza a cunniscenza di a velocità di l'aria, una rondine scaricata ùn hè micca una chance.

Ma Rainey - Mother of the Blues (97%)

In u 1927, a legendaria cantante di blues americanu Ma Rainey è a so banda si scontranu in un studiu di registrazione in Chicago, ma l'atmosfera hè prestu diventata tensa.

A morte aspetta in ogni locu (97%)

Se a guerra hè l'infernu, perchè tanti omi si uniscenu à l'armata ? In un tempu quandu l'eserciti ùn sò micca custituiti da reclute ma da vuluntarii, è l'omi si vuluntarii per u serviziu militare, l'ambienti di l'adrenalina di u campu di battaglia hè una attrazione putente è irresistibile, spessu addictiva. A film hè una storia eccitante di suldati d'elite chì anu unu di i travaglii più periculosi in u mondu - disattiveghjanu e bombe in mezu à u cummattimentu. Quandu u novu Sergeant James piglia a carica di una squadra pirotecnica di punta, sorprende i so dui subordinati, Sanborn è Eldridge, trascinenduli in un ghjocu mortale di cummattimentu urbanu. Ghjacumu agisce cum'è s'ellu ùn hà micca idea chì puderia more. Mentre i dui omi luttanu per mantene u so novu cumandante sottu à u cuntrollu, u caosu assolutu scoppia in a cità intornu à elli, è a vera natura di Ghjacumu hè revelata in una manera chì li marcarà tutti per sempre.

À ogni costu (97%)

U dramma d'azzione cuntempuraneu si svolge in u Texas Occidentale, induve hè praticamente impussibule di distingue una persona onesta da un foralegge. Dui fratelli - Toby, un babbu divorziatu cù un record criminale pulitu chì vole furnisce una vita megliu à u so figliolu, è Tanner, un ex-criminale irascibile, decide di arrubà inseme una catena di filiali di una grande banca chì vole. pigliate a terra di a famiglia. Questi furti sò parte di un pianu disperatu per ripiglià u pede è u futuru chì li hè statu arrubatu da e forze contr'à e quali i dui fratelli sò impotenti. A vendetta hè dolce à u principiu, finu à chì i fratelli si trovanu in a croce di un sceriffu di Texas implacable è burbugliu chì vole fà un triunfu in più prima di ritirata. Cù solu un colpu per finisce u pianu, un grande scontru si avvicina, chì mette un onestista ufficiale di l'ordine contru à dui fratelli chì ùn anu nunda per campà, ma a so famiglia.

Mi chjamu Dolemite (97%)

Hollywood ùn si importa micca di ellu, cusì u talentu Rudy Ray Moore va u so modu. In u 1975, faci un filmu per un publicu neru. Protagonizatu u legendariu cumicu Eddie Murphy.

Patchouli Hunt (97%)

Ricky hè un adulescente svezzatu di hip-hop difficiule chì cresce in famiglia. Quandu un ghjornu finisci cù una nova famiglia in a campagna di Nova Zelanda, a so vita piglia una volta completamente nova. À u listessu tempu, Ricky, chì ùn hè ancu ghjuntu in cuntattu cù a natura, si ritrova in furia ind'a machja inospitale cù u so ziu surrogatu grouchy, e forze armate sò nantu à i so tacchi, è i paru di rinnegati idiosincratici ùn anu altra scelta chè. per mette da parte e so diffirenzii è unisce e forze per una lotta sbilanciata... A film hè una adattazione di un rumanzu umoristicu di u famosu scrittore neozelandese è famosu bushman Barry Crump.

U più lettu d'oghje

.