Chiudi annunziu

Google cuntinueghja i so sforzi per migliurà a sicurità di e dati in u Google Play Store. Avà hà bisognu di i sviluppatori per dà l'utilizatori l'opzione di sguassà i dati di u so contu.

Attualmente, a sezione di Sicurezza di Dati di Google Play permette solu à i sviluppatori di dichjarà chì pudete dumandà l'eliminazione di dati. Tuttavia, in u futuru, l'applicazioni chì furniscenu l'opzione di creà un contu anu da ancu include una dumanda per sguassà in u menù. Questu deve esse facilmente scoprevule in l'applicazione è fora, per esempiu in u web. A seconda dumanda hè tandu diretta à l'eventualità induve l'utilizatore pò dumandà l'eliminazione di u contu è e dati senza avè da reinstallà l'applicazione.

I creatori di l'app anu da furnisce questi ligami à Google, è a tenda mostrarà l'indirizzu direttamente in a lista di l'app. A cumpagnia chiarifica ancu chì i sviluppatori anu da sguassà i dati di l'utilizatori assuciati à u cuntu di l'applicazione, se dumandate da l'utilizatore, mentre chì a disattivazione temporanea, l'arrestu o a congelazione di u contu di l'applicazione ùn hè micca cunsideratu eliminazione. Se ci hè bisognu di mantene certe dati per ragioni legittimi, cum'è a sicurità, a prevenzione di fraude, o u cumplimentu regulatori, a Cumpagnia esige chì i programatori informi chjaramente l'utilizatori di e so pratiche di retenzioni.

L'esigenza elevata serà messa in pratica gradualmente è cusì rapidamente chì i sviluppatori ponu adattà à questu, tenendu in contu a necessità di u travagliu passatu nantu à e mudificazioni necessarie. Tuttavia, affettarà tutte l'applicazioni. Cum'è un primu passu, Google dumanda à i sviluppatori di mandà risposte à e novi dumande di eliminazione di dati in a forma di sicurezza di dati in e so app da u 7 di dicembre. À l'iniziu di l'annu prossimu, l'utilizatori di Google Play duveranu allora cumincià à vede i cambiamenti previsti in a tenda.

U più lettu d'oghje

.