Chiudi annunziu

Samsung face i migliori smartwatches per smartphones cù u sistema Android. Dopu avè cambiatu da Tizen à Wear In OS 2021, a cumpagnia hà ancu aumentatu a risoluzione di a visualizazione. Un saltu simile hè previstu ancu in a generazione prevista di orologi intelligenti Galaxy Watch6 à Galaxy Watch6 Classicu. 

Leaker Ice Universe hà avà specificatu quale serà l'aumentu di a diagonale di a visualizazione Galaxy Watch6 effettu nantu à a risoluzione. Galaxy Watch6 vene in dimensioni 40mm è 44mm. Versione di 40 mm di l'orologio Galaxy Watch6 hà dettu avè un display di 1,31-inch cù una risoluzione di 432 x 432 pixel. Hè un saltu da a visualizazione di 1,2 inch di u watch Galaxy Watch5 chì hà una risoluzione di 396 x 306 pixel. Versione 44mm di l'orologio Galaxy Watch6 hà dettu chì hà un display OLED 1,47-inch cù una risoluzione di 480 x 480 pixel. Hè ancu un saltu significativu da a visualizazione di 1,4-inch 450 x 450 pixel nantu à a versione 44mm di l'orologio. Galaxy Watch5.

Parlendu di numeri, si pò ancu dì chì a versione 40mm hè ghjunta Galaxy Watch avarà un display 10% più grande è 19% risuluzione più altu. Per a versione 44mm di l'orologio, Samsung apparentemente aumenterà a dimensione di u screnu solu da 5%, ma u saltu in a risoluzione hè di circa 13%. Dunque, malgradu l'aumentu di a dimensione di a visualizazione, l'orologio hè previstu Galaxy Watch6 à Galaxy Watch6 Immagine classica leggermente più nitida. Sia sti display di risuluzione più alta seranu alimentati da un chipset più putente resta à vede. Ma da tutti i cunti, pare chì i biselli più chjuchi chì a cumpagnia taglierà in favore di a visualizazione. Hè vera chì per esempiu voi in u casu Watch5 Pro sò inutilmente massivi.

Siccomu si dice chì u monitoraghju di zuccheru in sangue non invasivu hè uni pochi d'anni, aspittemu chì l'orologio sia presente Galaxy Watch6 scoprerà funzioni simili di seguimentu di salute è fitness da a gamma Galaxy Watch5, cumpresu accelerometru, monitor di pressione sanguigna, barometru, analisi di a cumpusizioni di u corpu, ECG, GPS, monitor di freccia cardiaca, misurazione di SpO2, monitor di sonnu è monitor di furmazione. Orologi Galaxy Watch a serie 6 puderia ancu esse a custruzzione MIL-STD-810G cù una classificazione IP68 per a resistenza à a polvera è à l'acqua. E funzioni di cunnessione ponu include GPS, NFC è Wi-Fi. Puderanu esse introduttu digià in l'estiu, à fiancu di novi puzzle, SmartTag o Galaxy Boccioli 3.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.