Chiudi annunziu

A maiò parte di i clienti sceglie Samsung o Apple in u mercatu di smartphone high-end. Questu hè perchè volenu chì u so telefuninu high-end sia bè testatu, travaglià in modu affidabile è avè un serviziu post-vendita senza fastidiu. Di sicuru, questu hè ancu applicà à l'ultima linea flagship di u giant coreanu Galaxy S23. Tuttavia, avà pare chì certi utilizatori telefonu Galaxy S23 è S23 + anu affruntatu prublemi in camera è serviziu dopu a vendita.

Sicondu un utilizatore di a rete suciale Reddit avè l'imaghjini prudutte da ellu Galaxy S23 spot sfucatu à u latu manca quandu hè pigliatu in modu di paisaghju, un prublema prima signalatu uni pochi anni fà settimane. Un locu simile sfucatu pò esse vistu in cima di e foto quandu pigliate in modu di ritrattu. Stu prublemu deve esse ancu cumparisce cù e foto di documentu, è si dice chì ùn importa micca u tipu di scattu, o s'ellu una foto hè presa da vicinu o da una distanza.

Dopu à più investigazioni, l'usu di Reddit hà scupertu chì una quantità di altri pruprietarii di u mudellu standard è "plus" di l'attuale serie di punta di Samsung anu stu prublema. Hà riferitu à un sondaghju realizatu da un situ web tedescu Android-Hilfe.de, chì mostra chì 64 di 71 utilizatori anu avutu stu prublema.

In u so postu, l'utilizatore hà ancu indicatu un altru utilizatore Reddit chì avia u so propiu Galaxy S23 à un centru di serviziu ufficiale Samsung per stu prublema. Si dice chì i tecnichi di u centru di serviziu anu ricunnisciutu u prublema, ma ùn anu pussutu risolve, postu chì u giant coreanu dice chì ùn hè micca veramente un prublema. In particulare, Samsung duveria avè dettu à l'utilizatori chì questu hè una "caratteristica di u grande sensoru" è l'hà invitatu à "piacerà l'effettu bokeh SLR-like". In ogni casu, hà ignoratu cumplettamente u fattu chì stu prublema si trova ancu in i ritratti pigliati da una distanza, è micca solu in i primi piani.

Fighjendu l'imaghjini di mostra è sicondu i cumenti nantu à Reddit, pare chì u puntu sfocatura nantu à e foto pigliate da i telefoni Galaxy S23 è S23 + hè causatu da un prublema di hardware. Questu seria ancu indicatu da u fattu chì u mudellu S23 Ultra - almenu pare cusì - ùn soffre micca di stu prublema (a cuntrariu di i so fratelli, usa un altru principale. sensor). L'utilizatori affettati ponu dunque sperà chì Samsung eventualmente ricunnosce chì questu hè veramente un prublema è ch'elli risolveranu dopu, forse cù un aghjurnamentu di u software, se pussibule.

Una fila Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.