Chiudi annunziu

Samsung prutege i so telefoni, tablette è laptop da malware, virus è altre minacce cibernetiche cù una soluzione antivirus McAfee preinstallata. Sta suluzione vene cù ogni dispusitivu mudernu Galaxy è continuerà à esse preinstallatu nantu à i telefoni, tablette è laptop di u giant coreanu per almenu i prossimi nove anni.

Cum'è u situ web informa Wire Business, Samsung è McAfee anu rinnuvatu a so cullaburazione è allargata per nove anni. Cunsigliu Galaxy S23, quaderni Galaxy Book3 è i dispositi più vechji Galaxy cusì, seranu prutetti da diverse cyberthreats finu à almenu 2032. Samsung è McAfee anu allargatu l'ultima a so cullaburazione in 2018 in anticipazione di a liberazione di una serie di Galaxy S9. Scanner antivirus integratu avà nantu à i dispositi Galaxy pò esse trovu in Settings→Battery è cura di u dispusitivu→Protezzione di u dispusitivu.

U scanner travaglia in fondo è u vostru dispositivu Galaxy cuntrolli regularmente, cusì ùn ci hè micca bisognu di eseguisce cuntrolli manuali regularmente per prutege u vostru telefunu, tableta o laptop da e minacce mentre navigheghja in u web, utilizendu app di media suciale o app bancari in linea. McAfee dichjara chì a so suluzione blucca 22 minacce ogni minutu, mentre scopre 250 minacce novi è unichi in u stessu tempu. Attualmente prutege più di 537 milioni di dispositi in 600 paesi.

U più lettu d'oghje

.