Chiudi annunziu

Comu pudete avè nutatu, Google hà liberatu u primu sta settimana versione beta Androidu 14, ma solu per i telefoni Pixel. A nova aghjurnazione hà purtatu à Android14 hà parechje funziunalità novi, cù più per vene in beta successive.

Google duveria avè versioni beta Androidu 14 serà liberatu finu à lugliu, mentre chì a so versione stabile deve esse liberata nantu à Pixels à a fine di l'estiu. Ancu s'ellu ci hè ancu assai tempu prima di a liberazione di a versione stabile, fighjemu un ochju à e novi funziunalità chì Android 14 Beta 1 porta, è fate una idea di ciò chì pudemu aspittà da z Androidper 14 superstrutture One UI 6.0 in uscita.

Nova freccia in daretu per a navigazione gestuale

Forse u cambiamentu più interessante in Android14 Beta 1 hà una freccia posteriore più prominente. Se avete a navigazione gestuale attivata nantu à u vostru telefunu è trascinate da u latu left o right di u screnu per vultà in daretu, vi vede una freccia di volta in bolle in u bordu di u screnu. Sicondu Google, una freccia più prominente "aiuterà à migliurà l'intelligenza è l'utilità di u gestu di daretu". In più, seguita u tema dinamicu Material You, chì significa chì apparirà in u listessu culore chì u wallpaper di u vostru telefunu o u tema di u sistema.

Android_14_Beta_1_significant_arrow_back_navigation

A spartera migliurata

S Androidem 14 sviluppatori di app ponu aghjunghje e so propria azzione à u menu di spartera. Questu significa chì l'accessu à diverse opzioni di spartera in l'applicazioni serà avà più faciule. Inoltre, u sistema avà usa più signali di l'applicazione in u menu di sparte per determinà l'ordine o u locu di sti azzioni. Per esempiu, sè vo aduprate Crea Link più spessu chè Crea Album in Google Photos, a prossima volta sta opzione apparisce prima in a lista.

Android_14_Beta_1_page_with_sharing_content_own_action

Configurazione di lingua mejorata per l'applicazioni individuali

Google faci Androidu 13 hà introduttu a funzione di preferenze di lingua per l'applicazioni individuali. Android 14 si migliurà offrendu una persunalizazione dinamica. Per esempiu, aiuta u sistema per apre u teclatu in a listessa lingua cum'è a lingua di l'applicazione attuale.

Android_13_setting_lingue_per_applicazioni_individuali

Opzione per vede o ammuccià informace circa u tempu nantu à u screnu di serratura

Interfaccia d'utilizatore "pulita". Androidu 13 mostra informace circa u tempu nantu à u screnu di serratura. Per quelli chì ùn piacenu micca, questi sò avà dispunibili informace ammuccià. Questa funzione pò esse o ùn pò micca fà à One UI 6.0 postu chì pare esse megliu adattatu per i telefoni Google.

Android_14_Beta_1_hide_information_about_the_time_of_the_screen_lock

Barra di navigazione trasparente in tutte l'applicazioni

I sviluppatori di applicazioni ponu v Androidcambia u culore di a barra di navigazione per currisponde à u tema di culore di a so app. Anu ancu l'opzione di fà a barra trasparente per vede u cuntenutu daretu. Tuttavia, ci sò sempre una quantità di app chì ùn implementanu micca sta funzione, è a barra di navigazione hè nera per difettu, chì pare fora di locu. Android 14 Beta 1 risolve stu prublema. L'utilizatori ponu furzà a barra di navigazione per esse trasparente usendu u menu Opzioni di Sviluppatore.

Android_14_Beta_1_transparent_navigation_list

Funzione Nearby Share in u menu di spartera

A funzione Nearby Share hè androidL'equivalente d'Apple di AirDrop, chì permette di sparte i fugliali in wireless è in u locu. Tuttavia, se vulete sparte un schedariu, duvete andà finu à l'app Files or Photos, selezziunate u schedariu chì vulete, è dopu selezziunate l'opzione per mandà via Nearby Share. Android 14 risolve stu fastidiu aghjustendu Nearby Share à u menu di sparte, vale à dì chì se pigliate una screenshot, pudete sparte istantaneamente via Nearby Share direttamente da u menu di vista previa.

Android_14_Beta_1_Nearby_Share_in_the_share_menu

I primi telefoni è tablette Samsung anu da cumincià à riceve l'aghjurnamentu di One UI 6.0 in qualchì tempu in u quartu trimestre di questu annu. U giant coreanu di solitu libera una versione beta di l'ultime Androidu ghjustu dopu chì Google hà liberatu a so versione finale. Questu significa chì pudete aspittà un prugramma beta apertu per z Androidu 14 chì vene una superstruttura di One UI 6.0 intornu à Aostu.

U più lettu d'oghje

.