Chiudi annunziu

Unu di i vantaghji di l'attuale serie flagship Samsung Galaxy U S23 hè senza dubbitu una putenza di càmera. Micca tuttu in questa zona era perfettu, però, è ci era uni pochi di prublemi chì puderanu esse risoltu cù l'aghjurnamenti di u software. U giant coreanu hà liberatu un novu prima di u mese aghjurnamentu, chì risolve a maiò parte di i prublemi ligati à u rumore, u focu è a registrazione video in certe situazioni. Tuttavia, ancu questa aghjurnazione ùn hà micca risoltu tutti i prublemi di prestazioni di a camera.

Problemi di camera rimanenti u Galaxy S23, S23 + è S23 Ultra seranu riparati in l'aghjurnamentu di maghju. Almenu questu hè ciò chì u oramai legendariu leaker hà dichjaratu U universu di u ghjornu. Questi prublemi, o megliu u prublema, hè ligatu à HDR.

Stu prublema HDR provoca un stranu effettu di halo intornu à l'uggetti in a foto è hè più notu in poca luce o in casa. Pudete vede cumu questu effettu si manifesta in pratica in a prima imagine in a galeria. Un effettu di halo simili pò esse vistu in una poca illuminazione intornu à l'edificazioni, l'arburi è altri oggetti.

In l'aghjurnamentu di a camera d'aprile di Samsung Galaxy S23 hà risoltu l'app di foto è a velocità di a galeria, u cumpurtamentu di l'autofocus quandu u buttone di l'otturatore hè premutu, i prublemi di focus in u modu Super Steady in cundizioni di poca luce, un prublema di linea verde o un prublema di ricunniscenza faccia dopu una videochjama. L'aghjurnamentu di maghju deve esse liberatu à principiu di u mese prossimu.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.