Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu a serie di telefoni Galaxy S23 libera una nova aghjurnazione di Expert RAW. A nova versione di l'app richiede l'aghjurnamentu d'aprile, chì hà purtatu una quantità di migliurà camera è l'ultimu patch di sicurità.

A nova aghjurnazione per Expert RAW porta più miglioramenti à a camera Galaxy S23. In particulare, migliurà a qualità di l'imaghjini è risolve un prublema cù a carica di astrofotografie RAW d'alta efficienza in Adobe Lightroom.

U changelog ùn cita micca u prublema recente cù HDR, ma chì deve esse risolta prima o poi aghjurnà l'applicazione foto nativa Galaxy S23. Tuttavia, ùn aspittà Samsung à esse in gradu di fà qualcosa circa u prublema cù sfocata ritratti, chì parechji prupietari si sò lagnati di pocu tempu Galaxy S23, S23 + è u S23 Ultra, postu chì pare esse un prublema di hardware chì afecta micca solu l'attuale serie di punta di Samsung, ma ancu l'annu passatu. Galaxy S22.

L'ultima versione di Expert RAW hè avà dispunibule per scaricà da a tenda Galaxy Store (cum'è avemu dettu sopra, u vostru Galaxy S23, S23 o S23 Ultra deve avè l'aghjurnamentu d'aprile installatu per a nova versione per travaglià nantu à questu).

U più lettu d'oghje

.