Chiudi annunziu

Samsung hà dettu prima di questu annu chì in u sicondu trimestre nantu à a serie di watch Galaxy Watch5 renderà dispunibule u monitoraghju di u ciclu menstruali basatu in sensori di temperatura. È chì hè accadutu avà. A cumpagnia hà cuminciatu à liberà l'aghjurnamentu currispundenti in i Stati Uniti, Corea di u Sud è decine di mercati europei, cumprese a Repubblica Ceca.

Novu aghjurnamentu per Galaxy Watch5 a Watch5 Pro permette un monitoraghju più precisu di u ciclu menstruali utilizendu un sensor di temperatura di a pelle. Stu sensoru ùn pò micca esse usatu liberamente cum'è, per esempiu, un sensoru di freccia cardiaca, perchè à u cuntrariu di questu è altri sensori, travaglia in u fondu.

Eppuru chì l'utilizatori sò accesi Galaxy Watch5 ùn ponu micca misurà a temperatura di a pelle quandu volenu, stu sensoru hà permessu à Samsung di introduci modi novi è più precisi per seguità u ciclu menstruali. gigante coreanu spiegachì a temperatura basale di u corpu varieghja secondu a fase menstruale è chì leghjendu a temperatura di a pelle di a portata dopu à u svegliu è prima di l'attività fisica, u sensoru di temperatura s'accende. Galaxy Watch5 previsioni precise di u ciclu menstruali.

Una volta l'utilizatore Galaxy Watch5 riceve a nova aghjurnazione, ponu attivà a funzione selezziunendu l'opzione Cycle Tracking in l'app Samsung Health, aghjunghjendu l'infurmazioni recenti di u ciclu à u calendariu, è attivendu u Prevede u periodu cù a temperatura di a pelle in u menu di paràmetri. L'aghjurnamentu hè attualmente in corsu in i Stati Uniti, a Corea di u Sud è in 30 paesi europei cumpresi a Repubblica Ceca, a Slovacchia, a Pulonia è a Germania.

Orologi di serie Galaxy Watch5 pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.