Chiudi annunziu

Samsung hè previstu di lancià i so novi smartphones plegabili quist'annu Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5. Leaks più vechji è più recenti pretendenu chì questu succederà à a fine di l'estiu, l'aostu per esse precisu, ma sicondu u più recente puderia esse un mesi prima.

Cum'è dichjaratu in Twitter da un leaker chì appare nantu à questu sottu u nome Revegnus, Quist'annu Samsung puderia inizià a produzzione in massa di cerniere per novi "benders" digià à principiu di ghjugnu invece di a fine di solitu. Da questu u leaker deduce chì Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5, puderanu esse intrudutti prima di lugliu, micca in aostu, cum'è hè statu speculatu finu à avà.

Si dice chì Samsung aduprà un novu tipu di cerniera in forma di goccia nantu à i dui novi foldables, chì si dice chì li permettenu di plegà cumplettamente pianu senza lascià un spaziu trà e duie mità. Grazie à questu, a visualizazione flessibile di i dui dispositi deve ancu avè una tacca menu visibile.

U prossimu Z Fold deve altrimenti uttene a stessa configurazione di foto posteriore cum'è l'ultima volta, vale à dì a camera principale di 50 MPx (perdite prima parlavanu di una risoluzione di 108 MPx), 12 MPx "grandangolu" è 10 MPx teleobiettivi, pesu 250 g ( l'attuale Z Fold pesa 263 g), u grossu in u statu chjusu di 13,4 mm (vs. 14,2 mm) è u gradu di prutezzione IPX8. Ciò chì sapemu attualmente di a quinta generazione Z Flip hè chì duverebbe avè una visualizazione esterna significativamente più grande di u so predecessore (3,4 o 3,8 vs. 1,9 inches), una camera doppia posteriore cù una risoluzione di 12 MPx (cum'è u so predecessore) è ancu. una certificazione di resistenza IPX8. I dui telefoni duveranu esse alimentati da u stessu chip utilizatu da a serie Galaxy S23, vale à dì Snapdragon 8 Gen 2 per Galaxy.

U più lettu d'oghje

.