Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Samsung hà annunziatu a so stima di earnings per 1Q 2023. Sicondu i dati di a cumpagnia, i so prufitti diminuiranu finu à 96% annu annu. U mutivu di tuttu hè a dumanda caduta di semiconduttori è menu interessu di i clienti in altri prudutti Samsung. A cumpagnia hè cusì mantenuta solu da a vendita di novi smartphones è altri dispositi selezziunati.

I profitti operativi di Samsung falanu 96%

A crisa attuale ùn hè micca amabile à nimu, mancu à i giganti tecnulugichi chì si sentenu gradualmente i so effetti. À mezu à elli hè u sudcoreanu Samsung, chì sicondu i so estimi, hà da rapportà 1% di prufitti più bassi in 96Q cà l'annu passatu. In particulare, u prufittu operativu deve esse intornu à 454,9 milioni di USD - l'annu passatu era 10,7 miliardi USD.

E vendite ùn deve esse micca assai megliu, chì scenderà di circa 19% annu à l'annu da 58,99 miliardi USD à 47,77 miliardi USD. Samsung annuncerà i risultati esatti à a fine d'aprile. In ogni casu, hè digià sicuru chì a diminuzione di i profitti è di a vendita seranu alcuni di i più alti in a so storia.

Screenshot 2023-04-24 à 10.55.28

Tuttu chistu hè duvuta à a calata di a dumanda di semiconduttori, chì hà colpitu u più a divisione di Soluzioni Dispositivi. U durante u 1Q 2023 hà registratu una perdita di circa 3,03 miliardi USD - questu hè a prima è à u stessu tempu a più alta perdita in l'ultimi 14 anni.

A diminuzione di a dumanda era digià visibile à a fine di l'annu passatu, quandu un gran numaru di cumpagnie in u mondu hà cuminciatu à limità a compra di semiconduttori per i so servitori è l'infrastruttura di nuvola.

Tuttavia, Samsung hà ignoratu sta tendenza è hà cuntinuatu à pruduce chips in massa, per quessa chì attualmente hà cumpunenti overstocked per quale ùn ci hè micca dumanda. I so cuncurrenti Micron è SK Hynix sò in una situazione simili.

A dumanda di semiconduttori hè u più bassu da u 2008

I perditi record di Samsung saranu trà i più alti, è ùn hè micca chjaru quandu serà capace di sguassà cumpletamente. U so prublema più grande hè a bassa dumanda di semiconduttori digià citata. Ella hè u più bassu da u 2009, quandu l'intera industria si ripresa lentamente da a crisa finanziaria di u 2008. A storia pare chì si ripete. Ancu Samsung stessu hè a paura di questu, è hè per quessa chì cerca gradualmente modi per trattà a situazione sana.

In a so ultima dichjarazione, hà annunziatu chì si move per cutà a produzzione di semiconduttori per vende u so inventariu in magazzini è à u stessu tempu piantà a forte calata di u prezzu di chips di memoria. A cumpagnia stessu aspetta questu u mercatu di chip hà da calà da circa 6% à $ 563 miliardi stu annu. Tuttavia, a tendenza discendente puderia cuntinuà à a fine di questu annu è u principiu di l'annu dopu.

Screenshot 2023-04-24 à 10.55.39

Samsung mantene i telefoni smartphones

A crisa glubale piglia gradualmente u so peghju ancu in e vendite di Samsung, postu chì i clienti sò menu disposti à investisce in i so dispositi, in particulare i smartphones. Ancu cusì, hè una di e divisioni più prufittuali di a cumpagnia. In u 1Q 2023, hà sappiutu ottene prufitti di circa 2,5 miliardi di dollari, impediscendu cusì perdite ancu più elevate..

Samsung hè stata principarmenti aiutata da a liberazione di a nova serie S23 di smartphones, chì hà successu in u mondu sanu, cumpresi i mercati europei, coreani, indiani è americani. In tuttu, a vendita di a serie Galaxy U S23 hà superatu a vendita di a serie per 1,4 volte Galaxy S22.

Comparatu à a cumpetizione, Samsung hè sempre trà i veri capi, chì i dispositi sò dumandati ancu in tempi di crisa globale. À u listessu tempu, a divisione Samsung Display, chì produce display per i televisori è i dispositi mobili, hà ancu registratu successi più chjuchi.. Dunque, in corta, Samsung hà sempre a speranza per a crescita futura, ancu s'ellu hà da cuntentu cù cundizioni sfavorevoli in u mercatu di semiconductor.

Surghjente: Finex.cz 

U più lettu d'oghje

.