Chiudi annunziu

Hè quasi sicuru chì Samsung ci mostrarà a 6a generazione di u so smart watch quist'annu. Da a logica di a marcatura, deve dunque esse una fila Galaxy Watch6, chì a forma è a funzione avemu prubabilmente scopre in l'estiu. Ma chì sò i più grandi innovazioni chì Samsung prepara per elli? 

Lunetta rotante fisica 

Avemu dettu addiu à u chjamatu bisellu nantu à i smartwatches Samsung cù a serie 5. Tuttavia, postu chì era una opzione di cuntrollu assai populari, deve vultà cù a serie 6. Dopu tuttu, Samsung deve intruduce un paru di mudelli, chì includeranu u mudellu standard è u mudellu Classic novu. Hè abbastanza prubabile chì ùn vedemu micca a serie Pro questu annu è Samsung l'aghjurnà di novu l'annu prossimu. U bisellu rotanti hè bellu, sapemu chì, ma da l'altra banda, simu nantu à questu cù u mudellu Watch5 Pro dopu un pocu di teste si sò scurdati assai rapidamente. Videremu cumu Samsung hà da avvicinà questu annu, è s'ellu hà forse inventà novi funzioni per ellu.

Chip Exynos più veloce 

Cunsigliu Galaxy Watch6 hà dettu chì presenta u novu chip proprietariu di Samsung. Si deve esse Exynos W980. Stu chipset serà chjaramente più veloce di u precedente marcatu 920, chì Samsung hà utilizatu in a serie Galaxy Watch4 i Watch5. Finu à avà, però, ùn avemu micca indizi di induve u spettaculu deve esse spustatu o s'ellu hè ancu necessariu. Tuttavia, u novu chip puderia avè qualchì ghjustificazione in novi funzioni.

Display più grande  

Sicondu u tweet di u leaker Ice Universe avaranu un sguardu Galaxy Watch6 Dimensioni di display classicu 1,47 ". U post cita ancu chì Samsung hà ancu migliuratu a risoluzione di u watch, cù u scopu di ottene una visualizazione più nitida. Versione di 40 mm di l'orologio Galaxy WatchU 6 hà dettu avè un display di 1,31-inch cù una risoluzione di 432 x 432 pixel. Hè un saltu da a visualizazione di 1,2 inch di u watch Galaxy Watch5 chì hà una risuluzione di 306 x 306 pixel.

Versione 44mm di l'orologio Galaxy WatchU 6 hà dettu avè un display OLED di 1,47 inch cù una risoluzione di 480 x 480 pixel. Hè ancu un saltu significativu da a visualizazione 1,4-inch 450 x 450 pixel nantu à a versione 44mm di l'orologio. Galaxy Watch5. Parlendu di numeri, hè pussibule di calculà chì a versione 40mm hè prevista Galaxy Watch avarà un display 10% più grande è 19% risuluzione più altu. Per a versione 44mm di l'orologio, Samsung apparentemente aumenterà a dimensione di u screnu solu da 5%, ma u saltu in a risoluzione hè di circa 13%.

Capacità di batterie 

Grazie à a lista Internet di u regulatore in Cina, sapemu avà a capacità di a batteria Galaxy Watch6 à Watch6 Classic in tutte e dimensioni. Sicondu sta infurmazione, i più grandi mudelli seranu Galaxy Watch 6, vale à dì 44 mm Galaxy Watch 6 (SM-R940/SM-R945) è 46 mm Galaxy Watch 6 Classic (SM-R960/SM-R965), utilizate a stessa batteria. A so capacità nominale hè 417 mAh è tipica 425 mAh. L'intera serie deve dunque offre e seguenti capacità di batteria: 

  • Galaxy Watch6 40mm: 300mAh 
  • Galaxy Watch6 44mm: 425mAh 
  • Galaxy Watch6 Classic 42mm: 300mAh 
  • Galaxy Watch6 Classic: 46mm: 425mAh 

Per a versione Classica, a bona vechja fibbia 

Quale avemu da menti à noi stessi - a cravatta era nantu à u mudellu Watch6 Per u trapassu. Hè assai prubabile chì Samsung hà da abbandunà solu in a futura generazione è ci darà un clip di spina classicu. Sfurtunatamente, a cinturina resterà sempre in silicone, postu chì a produzzione di tanti milioni di cinturini di pelle seria un prublema evidenti. Avemu da turnà cusì à a forma è u stilu chì era vistu in u mudellu Galaxy Watch5 Classicu. È hè una bona cosa, perchè perchè cambià ciò chì hè travagliatu per anni.

currente Galaxy Watch5 pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.