Chiudi annunziu

WhatsApp hè statu longu u capu in a messageria immediata è hà travagliatu per fà ancu megliu ultimamente. Dapoi parechji anni, u creatore di l'app, Meta, hà pruvatu à fà pussibule di usà in parechji dispositi à una volta. Prima hè ghjuntu l'interfaccia web, è dopu a capacità di utilizà u contu in un dispositivu primariu è finu à quattru altre dispositi cunnessi, ma trà quale ùn pudia esse solu un smartphone. Chì hè finalmente cambiatu avà.

Mark Zuckerberg, CEO di Meta, in Facebook ieri hà annunziatu, chì hè avà pussibule aduprà un contu WhatsApp nantu à quattru altri telefoni. Per attivà sta funzione, l'app avia da passà per un redesignu cumpletu di a so architettura core.

Cù una architettura riprogettata, ogni dispositivu cunnessu comunica cù i servitori WhatsApp indipindentamente per mantene e chat in sincronia. Questu significa ancu chì u vostru smartphone primariu hà bisognu di cunnette à l'internet almenu una volta à u mese per mantene i dispositi cunnessi chì funzionanu, altrimenti pò esse disattivatu. Meta prumetti chì a criptografia end-to-end resterà dispunibile, indipendentemente da quale dispositivu utilizate per accede à u vostru contu.

A nova funzione beneficerà micca solu quelli chì regularmente "juggle" parechji smartphones (cum'è editori di siti web tecnulugichi), ma ancu cumpagnie più chjuche, postu chì i membri di e so squadre ponu aduprà u stessu contu WhatsApp Business per trattà parechje richieste di i clienti più di una volta.

U più lettu d'oghje

.