Chiudi annunziu

Samsung duveria presentà novi cuffie wireless quist'annu Galaxy Boccioli 3. Eccu tuttu ciò chì sapemu di elli finu à avà è ciò chì vulemu vede da elli.

Quandu seranu l'auriculare? Galaxy Buds3 introduttu?

L'ultimi mudelli di a serie Galaxy germogli - Galaxy Buds2, Buds Live è Galaxy Buds2 Pro - sò stati lanciati trà u 21 è u 28 d'aostu. Tuttavia, sicondu i novi rapporti non ufficiali, seranu presentati inseme cù novi smartphones plegabili Galaxy Z Fold5 è Z Flip5, a serie di tablette Galaxy Tab S9 è fighjate Galaxy Watch6 digià un mese prima.

Samsung_galaxy_buds2_famiglia

Quantu seranu ? Galaxy Buds 3 statu

Quantu i novi cuffie Samsung venderanu hè scunnisciutu à questu mumentu. Galaxy Buds2 hè andatu in vendita cù un prezzu di 150 euro (circa 3 500 CZK), cusì hè pussibule chì i "triples" costanu u listessu. Galaxy Buds2 costa avà CZK 2 in distribuzione ufficiale. Hè praticamente sicuru chì u so prezzu ferma sottu à i 990 euro per i quali sò venduti Galaxy Buds2 Pro (in u nostru paese hè CZK 5).

Design

Cuffie Galaxy U Buds2 hè ghjuntu cù alcune migliorie benvenute annantu à u mudellu originale. Era più chjuca è più ligera, cù ogni auriculare chì pesava solu 5 g. Avia ancu una forma assai bella è compacta senza avè da rinunzià alcune di e so caratteristiche high-end. U disignu arrotondatu senza gambe era ancu senza dubbitu cunfortu, ancu s'è l'atleti anu da scurdà di una forma sicura. micca previstu Galaxy U Buds3 differiscerà significativamente da elli in quantu à u disignu, ancu s'ellu ci piacerebbe vede uni pochi di migliure in questa zona.

Per esempiu, speremu chì anu un finitu matte, perchè u finitu brillanti Galaxy Buds2 si sente un pocu datatu. Vulemu ancu una ergonomia ligeramente megliu. Ancu se a forma di a serie di cuffie Galaxy I buds sò pensati per aiutà à sigillà megliu in l'arechja, per via di a so grande dimensione, l'utilizatore pò spessu sentenu chì cascà. Samsung puderia piglià un spuntu da u disignu più slim di cuffie cum'è AirPods Pro d'Apple o FreeBuds 5i di Huawei.

Specificazioni è caratteristiche

Una zona induve i prossimi cuffie di u giant coreanu eccelleranu definitivamente serà a cancellazione attiva di u rumore (ANC). A cumminazzioni di un bonu isolamentu furnitu da a forma di e punte, è ancu a piazza di l'auriculare, ùn hè micca cumminata cù l'auriculare Samsung. Galaxy I Buds2 Pro vantanu unu di i ANC più efficaci nantu à u mercatu, è questu hè da aspittà Galaxy Buds3 si basa nantu à questu.

Cù probabilità cunfina cù a certezza ch'elli saranu Galaxy Buds3 supporta Codec Seamless. Promette à l'ascoltatori di campionamentu audio 24-bit, 48kHz cù una velocità di trasferimentu finu à 512 kB/s. In altre parolle, significa streaming di musica solida in alta definizione. Tuttavia, a cundizione hè di avè un smartphone Galaxy, perchè u codec Seamless ùn hè micca universale, ma propiu. Hè ancu più prubabile chì Galaxy Buds3 uttene un sonu di 360 gradi.

Quandu si tratta di a vita di a bateria, Samsung hè à parità cù l'altri pruduttori di cuffie. Galaxy U Buds2 dura una media di pocu più di cinque ore cù una sola carica (cun ​​​​ANC attivatu). spettri. Ci piacerebbe se Galaxy U Buds3 hà avutu u listessu, se micca un pocu più longu, a vita di a bateria chì u Case Galaxy Inoltre, Buds2 supporta a carica rapida, chì furnisce 60 minuti di tempu d'ascolta da solu cinque minuti di carica. Supporta ancu 15 ore extra di tempu d'ascolta cù ANC attivatu. Novu mudellu Galaxy I Buds duveranu fà ugualmente bè in questa zona, supportendu a carica wireless Qi è Wireless Powershare cù telefoni Samsung compatibili.

Chì ci piacerebbe Galaxy Buds3 per vede

In quantu à ciò chì vulemu per i prossimi Galaxy Viderete, sò uni pochi di cose. Prima hè a qualità mejorata di i microfoni. Ùn hè micca chì l'auriculare di Samsung anu microfoni cattivi, ma ùn sò ancu di prima qualità, è si nota una certa distorsione. Cuffie cum'è AirPods Pro 2a generazione o Pixel Buds Pro li superanu in questa zona.

Siconda, saria bellu se Samsung permette di persunalizà l'equalizer in l'app Wearcapaci. Attualmente offre solu presets. Un equalizer customizable hè statu attivatu per qualchì tempu da l'app Sony Headphone, per esempiu. Per l'audiofili trà noi, questu seria una mellura benvenuta.

E terzu, vulemu Galaxy U Buds3 ùn era micca cusì voluminosu cum'è u Galaxy Buds2, perchè vene à a spesa di cunsulazione. Hè chjaru chì questu voluminu hà da fà cù cose cum'è ANC, ma se Samsung hà da esse ghjustu a prossima volta. Galaxy I buddi deve esse fatte più sottili per ch'elli pusanu più cunfortu in l'arechja, ùn sariamu micca arrabbiati in tuttu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Buds2 Pro quì

U più lettu d'oghje

.