Chiudi annunziu

Pigliate ritratti nantu à un smartphone ùn hè micca solu bisognu di l'abilità di fighjà è piglià ritratti bè. Oghje, l'edità di e foto resultanti hè ancu una parte di a fotografia, ma u gran numaru di strumenti di editazione dispunibuli ponu intimidà i principianti. Chì sò i quattru cunsiglii basi per edità e foto in un smartphone?

 Meno hè qualchì volta di più

In a fotografia amatoriale di smartphone, menu azzione fate in u più brevi tempu pussibule, megliu l'imaghjini finali pò vede. Pudete certamente riparà i picculi sbagli in pochi seconde. Se l'imaghjina hè veramente male, mancu l'ora passata à editazione vi salverà. Allora cuminciate à pruvà à ottene u megliu scattu pussibule - sentite liberu di piglià parechje scatti di l'ughjettu, a persona o u paisaghju sceltu, è poi fate solu l'aghjustamenti basi.

Spara in furmatu RAW

Se a vostra camera di smartphone permette, pigliate e vostre foto in formatu RAW. Quessi sò i fugliali di l'imaghjini chì cuntenenu più infurmazioni da u sensoru di a camera di u vostru smartphone chì altri formati. Ma tenete in mente chì l'imaghjini RAW occupanu una parte significativamente più grande di l'almacenamiento di u vostru smartphone è sò almacenati in forma micca processata. Una quantità di applicazioni di terzu pò ancu aiutà à catturà ritratti in furmatu RAW.

Aduprate app di qualità

Smartphones offre una quantità di strumenti di editazione di foto nativu, ma l'applicazioni di terzu spessu facenu un travagliu megliu in questu sensu. I grandi strumenti sò pruposti da Adobe, per esempiu, è e so applicazioni spessu offrenu assai funzioni utili ancu in e so versioni basi gratuiti. Google Photos pò ancu fà un bonu travagliu.

Aduprà i principii

Quandu editate e foto da u vostru smartphone, ùn hè certamente micca necessariu applicà una mansa di filtri è effetti à tuttu. In particulare in prima, amparà à "caminà" in l'aghjustamenti basi. Grazie à a funzione di crop, pudete caccià l'uggetti indesiderati da l'imaghjini è tagliate cusì chì u so sughjettu principale hè u centru. U nivellu di saturazione vi aiuterà à aghjustà l'intensità di u culore di l'imaghjini, è l'aghjustamentu di a temperatura hè ancu utilizatu per aghjustà i culori. Pudete salvà una maghjina insufficientemente illuminata in una certa misura aghjustendu a luminosità è u cuntrastu.

U più lettu d'oghje

.