Chiudi annunziu

A famosa piattaforma di streaming HBO Max offre assai cuntenutu interessante per fighjà. Mentre chì certi preferiscenu vede serie, altri volenu passà a sera cù un filmu interessante. Sè appartene à l'ultimu gruppu, pudete esse inspiratu da u nostru ranking di i dece filmi più populari in HBO Max oghje. JustWatch.

Cavaliere scuru

I fundamenti di Gotham sò scuzzulati da u Joker criminale. Provoca u caosu è l'anarchia, chì u Cavaliere Scuru prova di cummattiri. Ma u Joker u mette in situazioni difficiuli in quale ellu deve sceglie u male più chjucu nantu à u più grande, è si trova à a fine trà l'eroi è u cattivu.

U Signore di l'Anelli: U Ritornu di u Re

À a cunclusione di l'epica capolavoru di JRR Tolkien, u hobbit Frodo, accumpagnatu solu da u so fidu amicu Sam è u vili, miserable Gollum, si fa strada in u core assai scuru di Mordor in a so ricerca apparentemente impussibile di distrughje l'Anellu di Pudere.

Jason Isbell: Corsa cù i nostri ochji chjusi

U vincitore di Grammy Jason Isbell esplora a so zitiddina, l'alcoholismu è i prublemi matrimoniali attraversu a musica.

Fight Club

Brad Pitt è Edward Norton sò in u dramma provocativu di David Fincher nantu à un impiigatu depressu è u so carismaticu amicu chì inizianu un club di lotta illegale induve l'omi piglianu e so frustrazioni in partite sanguinanti.

Le Seigneur des Anneaux : La Communauté de l'Anneau

Accumpagnatu da un mago, un elfo, un nanu, dui umani è trè amici hobbit fideli, un timid ghjovanu hobbit chjamatu Frodo Baggins parte in un viaghju per distrughje u putente One Ring è salvà a Terra di Mediu da e grinfie di u Signore Oscuru. Sauron.

Matrix

U pirate di computer Neo scopre una verità sconvolgente - u mondu hè una bufala, un ingannu elaboratu torciatu da e macchine AI onnipotenti chì ci cuntrolanu. Si unisce à u leggendariu capu di resistenza Morpheus in a battaglia per distrughje l'illusione chì asservi l'umanità.

Salvà u soldatu Ryan

Quandu e truppe americane attaccanu e spiagge di Nurmandia, trè fratelli cascanu nantu à u campu di battaglia è u quartu sparisce daretu à e linee nemiche. A squadra di ottu di u Capitanu Miller hè urdinatu di penetrà in u territoriu occupatu da a Germania è di purtà u zitellu in casa.

Senna

Un filmu documentariu annantu à u pilotu brasilianu di Formula 1 Ayrton Senna, chì hà vintu trè volte u Campionatu Mundiale di FXNUMX è mortu à l'età di trenta-quattru anni.

L'illuminazione

U scrittore fallutu Jack Torrance piglia un travagliu cum'è guardianu in u lussuosu Overlook Mountain Hotel, chì hè cumplettamente tagliatu da u mondu durante l'invernu. Per l'omi, questa hè una occasione benvenuta per truvà a pace à u travagliu. Ma da u primu mumentu pare chì qualcosa ùn sia sbagliatu ...

Joker

Fallitu Arthur Fleck cammina una linea sottile trà a realità è a follia. Una spirale di avvenimenti chì ghjunghjenu à proporzioni minacciate si gira lentamente. Abbandunatu, Fleck si trasforma gradualmente in una icona di crimine chì u mondu sanu prestu cum'è Joker.

U più lettu d'oghje

.