Chiudi annunziu

Micca tuttu sarà sempre u travagliu, è micca solu i pruduttori, ma ancu i clienti cunnoscenu. Questa hè una lista di i peggiori smartphones in a gamma in generale Galaxy S, chì a cumpagnia sudcoreana hà sappiutu di pruduce.

Samsung Galaxy S (2010)

Samsung Galaxy U S da 2010 ùn era certamente micca un telefuninu cattivu, ma ùn pò ancu esse inclusu trà i migliori mudelli. Trà e funziunalità chì l'utilizatori si lamentavanu eranu, per esempiu, a parte posteriore fatta di plastica di qualità micca assai bona o l'absenza di un flash LED per a camera posteriore. À u cuntrariu, u display Super AMOLED 4″ hà ricevutu una risposta positiva.

Samsung Galaxy S6 (2015)

À u mumentu di u so lanciu, Samsung avia Galaxy U S6 hà definitu assai da offre in certi aspetti, ma sfurtunatamenti era una delusione in altri modi. L'utilizatori eranu disturbati da l'absenza di a cobertura IP, l'impossibilità di rimpiazzà a bateria faciule, è l'ultimu ma micca menu, l'absenza di un slot per a carta microSD. In quantu à a risposta pusitiva hè cuncernata, Samsung hà cugliatu Galaxy S6 sopratuttu per quessa, cumparatu cù u so predecessore, era una continuazione abbastanza decente, soprattuttu in quantu à a custruzzione è u disignu generale.

Samsung Galaxy S4 (2013)

Samsung Galaxy U S4 era unu di i smartphones più venduti di u so tempu. Comparatu à i so cuncurrenti à l'epica, però, mancava ancu assai miglioramenti. Per esempiu, u fattu chì una grande parte di l'almacenamiento internu hè stata pigliata da i schedarii di u sistema hè statu criticatu, è alcune funzioni novi ùn anu micca suscitatu troppu entusiasmu. In ogni casu, stu mudellu ùn pò micca esse qualificatu cum'è un fallimentu inequivocabile.

Samsung Galaxy S9 (2018)

Samsung Galaxy U S9 hè statu particularmente criticatu per ùn mostra quasi nisuna innovazioni rivoluzionarie o migliure significativu cumparatu cù u so predecessore. Hè ancu affruntatu critichi perchè Samsung hà decisu di trimlà u mudellu di basa un pocu, è solu a variante Plus hà avutu megliurà significativu, cum'è una camera doppia.

Samsung Galaxy S20 (2020)

Ancu s'è Samsung Galaxy U S20 ùn era micca un cattivu smartphone in sè stessu, l'absenza di novu introduttu di un jack per cuffie hè diventatu una spina in u so latu. U supportu per e rete 5G hè statu percepitu cum'è contraddittoriu, chì, ancu s'ellu significava una mellura accolta, ma d'altra banda hà risultatu in un prezzu più altu di u telefunu. L'absenza di una lente telephoto in u mudellu di basa hè ancu criticata.

U più lettu d'oghje

.