Chiudi annunziu

I spedizioni di smartphone globale anu continuatu à calà in u primu trimestre di questu annu. In particulare, 269,8 milioni di elli sò stati consegnati à u mercatu, chì rapprisenta una diminuzione annu di 13%. Una quantità di fatturi eranu daretu à u declinu cuntinuatu, cumprese a dumanda più debule di i cunsumatori. Ella hà infurmatu nantu à questu in ella missaghju cumpagnia di analisi Canalys.

In u periodu di ghjennaghju à marzu di u 2023, Samsung hà guidatu u mercatu, trasmettendu un totale di 60,3 milioni di smartphones, chì hè 18% menu cà in u listessu periodu di l'annu passatu. A so parte di u mercatu era di 22% (diminuzione annu di dui punti percentuali). Sicondu l'analisti di Canalys, u colossu coreanu hà dimustratu i primi signali di ricuperazione dopu à una fine difficiuli di l'annu passatu (in gran parte, pare, per via di una bona vendita di a linea). Galaxy S23).

Era secondu in linea Apple, chì hà speditu 58 milioni di smartphones (3% annu à l'annu) è tene una parte di 21% (30,5 punti percentuali annu à l'annu). I primi trè più grandi ghjucatori di smartphone sò arrotondati da Xiaomi, chì hà furnitu 22 milioni di telefuni à u mercatu (una diminuzione annu à l'annu di 11%) è chì a so parte era XNUMX% (una diminuzione annu à dui punti percentuali). ). U giant Chinese hà vistu a più grande diminuzione annu di tutte e marche. A parte u giant di Cupertino, tutti i fabricatori anu signalatu un calatu.

L'analisti di Canalys aspettanu chì i pruvisti si stabilizzianu intornu à i livelli di 2022 à a mità di questu annu.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.