Chiudi annunziu

Dopu à a classificazione di e peggiori generazioni di a serie Galaxy Vi purtemu u so cuntrariu. Queste machini anu veramente successu è anu guadagnatu elogi in tuttu u mondu.

Samsung Galaxy S7 (2016)

Samsung Galaxy U S7 hè cunsideratu da parechji per esse unu di i smartphones più riesciuti di sta serie. U supportu per e carte microSD, a resistenza à l'acqua è un grande sistema di càmera hà guadagnatu riazzioni entusiastiche. L'utilizatori è l'esperti anu ancu valutatu assai positivamenti i migliorii significativi purtati da Samsung Galaxy S7 paragunatu à i precedenti "sei". A diagonale di a visualizazione di stu mudellu era 5,1″, a capacità di a bateria era 3000 mAh.

Samsung Galaxy S3 (2012)

Quandu Samsung hà vistu a luce di u ghjornu in 2012 Galaxy S3, hà guadagnatu un entusiasmu inequivocabile. Linea di prudutti Galaxy S era ancu in a so infanzia à l'epica. Galaxy Per u so tempu, u S3 offre una grande cumminazione di hardware internu, una camera relativamente alta qualità, è vantaghji in forma di una bateria sustituibile o supportu di carta microSD. Hè diventatu cusì un predilettu definitu per parechji utilizatori. Samsung Galaxy S3 era equipatu di un display di 4,8 "con una risoluzione di 720 x 1280 pixel, a capacità di a bateria era 2100 mAh.

Samsung Galaxy S5 (2014)

Da a perspettiva d'oghje, certi ponu cunsiderà Samsung Galaxy S5 piuttostu per una media megliu. Ma a verità hè chì assai ditaglii apparentemente chjuchi cù quale stu mudellu era equipatu hà fattu un favuritu à u mumentu. L'utilizatori anu accoltu micca solu a resistenza à l'acqua, ma ancu a pussibilità di sustituì facilmente a bateria o supportu per a registrazione video 4K.

Samsung Galaxy S10 (2019)

Dapoi u lanciu di Samsung Galaxy U S10 hè stata solu per uni pochi d'anni, è parechji utilizatori ùn ponu micca suppurtà. A serie S10 offriva parechji mudelli, mentre chì l'utilizatori più esigenti è quelli chì eranu principalmente in cerca di una suluzione assequible anu truvatu u so modu. Cù l'avventu di Samsung Galaxy A superstruttura grafica di One UI vantata hà ancu vistu a luce di u ghjornu in u S10.

Samsung Galaxy S8 (2017)

Finimu a nostra selezzione cù Samsung Galaxy S8 da 2017. Una di l'innuvazioni più impressiunanti chì stu mudellu hà purtatu era a visualizazione 18: 9 OLED, chì, frà altri cose, hà datu u telefunu un aspettu completamente diversu cumparatu cù u so predecessore. L'utilizatori anu ancu ricevutu, per esempiu, u modu DeX, un lettore di impronte digitali è altre novità piacevuli.

U più lettu d'oghje

.