Chiudi annunziu

Unu di i grandi funziunalità pruposti da smartphones cù Androidem, hè pussibule installà rapidamente novi icone. Questi sò generalmente scaricabili direttamente da Google Play Store in forma di pacchetti tematichi interi. Per quale cinque pacchetti di icone Android sicuramente vale a pena?

U minimu O

Cum'è u nome suggerisce, l'icone di stu pacchettu piaceranu soprattuttu à l'amatori di u minimalismu. Sò simplici ma piacevuli, fatti in culori suttili è in forme arrotondate. Quì truverete più di sette decine di icone per ogni applicazione è occasione.

Scaricate nantu à Google Play

Borealis - Icon Pack

In u Borealis - Icon Pack truverete literalmente decine di millaie di icone belli culurite, cumprese alternative. Inoltre, Borealis - Icon Pack offre ancu sfondi d'alta risoluzione è hè cumpatibile cù i lanciatori più cumuni.

Scaricate nantu à Google Play

Tigad Pro Icon Pack

Tigad Pro Icon Pack offre migliaia di icone veramente uniche in un disignu 3D unicu è originale. U pacchettu include ancu sfondi di nuvola d'alta risoluzione, aghjurnamenti frequenti, aiutu per i principianti è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Icon Pack Studio

Icon Pack Studio hè un grande strumentu per tutti quelli chì volenu persunalizà veramente i so pacchetti di icone à u massimu. In più di a pussibilità di scaricà unu di millaie di icone, pudete aduprà in modu efficace Icon Pack Studio per creà e vostre propiu icone, o per edità icone.

Scaricate nantu à Google Play

Moonshine - Pack d'icone

Moonshine - Icon Pack offre un gran numaru di icone micca solu, ma ancu sfondi per u vostru smartphone Androidem. Quì truverete icone di tutte e forme, culori è dimensioni pussibuli. Moonshine - Icon Pack offre cumpatibilità cù una quantità di lanciatori cumuni, u pacchettu hè aghjurnatu continuamente.

Luna 1

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.