Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Niceboy presenta a so ultima aghjunta à a casa - l'asciugacapelli Niceboy ION AirSonic PRO. Stu putente asciugacapelli offre una cura di ionizazione gentile è efficace per u styling di i capelli. Hè adattatu per tutti i tipi di capelli è u pacchettu include ancu attache multi-purpose - cuncentratore di styling è diffusore di voluminu.

Stile perfettu è dolce cù cura ionizzante

Niceboy ION AirSonic PRO è l'asciugacapelli ideale per tutti i tipi di capelli. L'asciugacapelli hè dotatu di un mutore putente cù una putenza d'ingressu di 2200 W cù un rumore ridutta. À u listessu tempu, hà una funzione di ionizazione (pruduzzione di ioni negativi), chì elimina l'electricità statica è cusì prutegge i capelli da a secca è dà l'umidità naturali.

Offre ancu una quantità di opzioni per cuntrullà a temperatura è u flussu d'aria. Ci hè duie velocità di flussu di l'aria è trè temperature diverse per sceglie. U buttone di l'aire friddu hè ancu una funzione assai utile per u trattamentu di i capelli più gentile, a forma finale è a fissazione à longu andà di u hairstyle.

Una bella acconciatura rapida è convenientemente

U pacchettu include dui attachments per styling diversi tipi di capelli. Per più aghjustamenti o finalizazione di u hairstyle, u pacchettu include un concentratore di styling ultra-sottile, rotativu di 360 °. Questu, in cumbinazioni cù l'aria fresca, assicura un hairstyle longu.

U diffusore di u voluminu per un hairstyle aria hà una forma adattata à a testa è cusì permette chì u flussu di l'aire si sparghje uniformemente à tutte e so parte. U risultatu hè più voluminu, forma più faciule è brillanza senza tangle. L'asciugacapelli Niceboy ION AirSonic PRO include ancu un cable d'alimentazione di 1,8 metri di lunghezza è un fusible di sicurezza contru u surriscaldamentu.

Proprietà chjave:

  • Motore cù un input di 2200 W
  • Funzione di ionizazione per a prutezzione di i capelli
  • Inclusu in u pacchettu hè un diffusore è un concentratore
  • Pulsante d'aria fresca
  • Cavu d'alimentazione longu 1,8 metri
  • Fusibile di sicurezza contr'à u surriscaldamentu

Pudete cumprà Niceboy ION AirSonic PRO per 999 CZK quì

U più lettu d'oghje

.