Chiudi annunziu

Forse senti u desideriu di pruvà à correre. Hè un modu naturali di muvimentu chì avemu largamente abituatu. Per esempiu, sè vo travagliate in un uffiziu, in un computer o fate a vostra vita in modu sedentariu, a corsa pò esse una grande compensazione per a mancanza di muvimentu per i nostri corpi. Se vi avvicinate cun sensu è currettamente, hè assai prubabile chì vi sentite megliu, micca solu fisicamente, ma mentalmente. Tramindui sò interconnessi è se percevemu a migliione in l'aspettu fisicu, cuntribuisce ancu à a satisfaczione generale è u benessiri persunale.

Pruvaremu di dà alcuni cunsiglii nantu à ciò chì evità à l'iniziu è, di sicuru, tocca ancu e pussibulità di cumu pudete cuntribuisce in modu efficace à u sviluppu di i vostri sforzi cù l'aiutu di un smart watch o cuffie wireless è ascoltendu. musica.

Manghje, beie è dorme

Parechje persone crèdenu, soprattuttu s'ellu volenu ancu perde uni pochi di chilò cù l'aiutu di a corsa, chì hè megliu per dà à u corpu un bon entrenamentu è preferibile nantu à stomacu viotu. Tuttavia, questu ùn hè micca veramente assai sensu. A cunsiquenza più cumuna di una tale prucedura hè a perdita di e proteine ​​​​necessarii è a debilitazione di i musculi chì u serviziu avete bisognu. Ùn serà micca una gloria in quantu à l'energia, chì hè ligata à u livellu risultatu di a vostra prestazione. Dunque, certamente ùn hà micca sensu di mori di fame, ma piuttostu di ghjunghje à qualcosa più chjuca, per chì avete qualcosa da piglià energicamente. I fluidi sò ancu impurtanti, idealmente prima è dopu l'eserciziu, cù u fattu chì si ghjunghje à l'acqua pulita, fate megliu. Una quantità sufficiente di sonnu ùn hè micca menu impurtante. Dopu una notte senza dorme, u vostru muvimentu ùn farà micca assai bè. Hè più prubabile di fà sbagli chì ponu in fine scoraggià in generale.

Ùn ci hè micca fretta

Una di e malatie più cumuni à u principiu di a corsa hè una velocità innecessaria è spessu inadegwata. Ùn hè micca una razza. Hè sempre megliu, sè vo avete principiatu cù a corsa è ùn avete micca sperienza in altri sporti, per esempiu, per fucalizza nantu à a corsa di resistenza è micca per sopravvalutà a vostra forza. Ùn hè micca fora di a quistione di pruvà, per esempiu, a corsa indiana, vale à dì una alternanza tipica di corsa è caminata. In i primi principii, per esempiu, solu caminari in salita pò esse assai efficace. Gradualmente, però, hè bonu per fucalizza micca nantu à a rapidità, ma in l'uniformità. Pruvate di sceglie un ritmu chì pudete più o menu mantene in tutta a vostra furmazione.

Stretching è preparazione di u muvimentu

Un aspettu spessu sottovalutatu di a corsa hè stretching. Quì, cumpleta a funzione di preparà u corpu per l'attività fisica, u scopu di quale hè di migliurà l'elasticità percepita di i musculi è ottene una tensione musculare còmoda. Grazie à a preparazione, vi sentite più cuntrollu di i musculi, flessibilità è range of motion. A respirazione ùn hè micca menu impurtante. Comu parte di a preparazione, hè dunque cunsigliatu di piglià un respiru profundo. In questu modu eviterete u famosu stabbing in u latu, per esempiu. Se sottovalutemu stu latu, a reazione di u corpu pò esse di novu scoraggianti à u megliu. Se, per esempiu, ùn avete micca un amicu più espertu in a vostra zona, ùn hè micca fora di a quistione di cunsultà un espertu, vale à dì un entrenatore o ancu un fisioterapeuta, chì vi guidà in a direzione ghjusta in questu sensu. è furnisce altre raccomandazioni utili chì vi portaranu infine à a vostra più grande satisfaczione è prestazioni megliu.

Vestiti, strati è scarpi

A quistione di vestiti adatti è strati hè più pertinente in i mesi di l'inguernu, i principii basi, ma ancu appiicanu à i periodi di transizione. Di sicuru, ùn hè micca cunsigliatu di overdo it with clothes. Sè avete caliu durante a furmazione grazia à a robba oversize, pò esse diventatu assai soffrendu invece di una rilassazione attiva utile. Dopu à uni pochi di minuti di corsa, duvete esse cunfortu in quantu à a temperatura, è ùn deve micca sentu friddu, ma ùn deve esse micca troppu sudatu ancu. In l'invernu, 2 à 3 strati duveranu esse assolutamente abbastanza, sè vo site un avvenimentu più intensu, pudete riduce u nùmeru di strati per unu. L'aspettu finanziariu lascia pocu persone fretu in questi ghjorni. In u casu di i scarpi di corsa, però, ùn ci hè nunda di evità l'investimentu. In particulare se vulete curriri, per esempiu, nantu à i camini d'asfaltu in u parcu, a scelta di scarpi adattati hè veramente impurtante. Se trascurate questu, i ghjinochje, i fianchi o ancu a spina lumbar pò soffrenu com'è u risultatu è questu pò ancu avè un effettu piuttostu scoraggiante. Ideale, hè megliu di sceglie i scarpi in magazzini specializati, induve ponu cunsiglià nantu à a scelta. Hè megliu per vede stu investimentu un pocu più largu, perchè i scarpi di corsa d'alta qualità pò ancu esse usatu per caminari o altre attività sportive è di solitu offre una vita di circa 700 à 1200 km, chì ùn hè micca cumplitamenti trascurabile.

Quantu è quantu spessu

Se superate i prublemi iniziali è evitendu e trappule, u vostru potenziale di rendiment aumenterà abbastanza prestu. À questu mumentu, però, hè impurtante ùn sopravvalutà a forza è idealmente micca di aumentà u voluminu settimanale di più di 20%. Sè pussibule, pruvate à andà in una corsa almenu 3 volte à settimana, ancu quandu site un pocu immotivatu o un pocu dolente, chì hè cumplettamente normale. Dopu qualchì tempu, pudete sentu una certa stagnazione cum'è u corpu s'adatta, ùn avete micca paura di quessa è pruvate d'include in u vostru prugramma un pocu più intensi scopi chì strughjenu u core è i risultati ùn saranu micca longu.

Tecnulugia è corsa

Tecnulugie cum'è Samsung smart watches Galaxy Watch, pò esse assai utile micca solu à l'iniziu di i vostri sforzi, in quantu à a motivazione è cum'è strumenti informativi chì vi darà una megliu visione di i vostri rializazioni. Opzioni Galaxy Watch sò veramente largu, da u percentuale di grassu di u corpu, attraversu a misura classica di passi, calori, à u pesu di i musculi striati. I dati statistichi ponu esse assai utili per a vostra crescita ulteriore. In più di i sensori è e funzioni, l'utilizatori elogianu a visualizazione, chì hè abbastanza luminosa è leghjite ancu in cundizioni di sole. utilizatori iPhone ponu ghjunghje sin'à Apple Watch, chì offre un equipamentu simili.

Musica sì o no?

A musica pò aiutà cù a furmazione. Senterete chì u tempu passa più veloce è l'ascoltu pò esse stimulanti per alcuni. In ogni casu, hè bonu per cunsiderà u tempo di e canzoni. In u megliu casu, questu deve currisponde à u ritmu è a rapidità di a corsa chì vi sentite, è micca l'altru. Hè definitamente vale a pena aduprà una di l'applicazioni chì supportanu l'impostazione persunalizata di u tempo di u cuntenutu chì si sente. Un tali esempiu hè Spotify. Quandu si tratta di a scelta di cuffie, l'scelta hè veramente larga. In ogni casu, per correre, deve esse pusatu bè in l'arechje, ma à u stessu tempu furnisce una sensazione piacevule di purtassi è micca pressa.

Sè vo site cunsiderà dà una prova di corsa, forse i nostri cunsiglii vi aiuteranu à inizià, o almenu vi indicà in a direzione ghjusta. In ogni casu, vale a pena cumprendi una cunsultazione cù un coach o un corridore più espertu in u prucessu. A cuuperazione spessu porta boni risultati è pò ancu rapprisintà supportu in un stadiu quandu ùn site micca sicuru o cercate una scusa per ùn cuntinuà.

Pudete cumprà orologi intelligenti sportivi quì

U più lettu d'oghje

.