Chiudi annunziu

L'utilizatori di u dispusitivu Galaxy avà duverebbe avè accessu à l'ultima funzione Bing AI in l'app di tastiera virtuale SwiftKey. A squadra SwiftKey hà annunziatu chì avà cuminciatu à lancià l'aghjurnamentu Bing AI à i telefoni è e tablette Samsung.

I fan di SwiftKey chì volenu pruvà a nova funzione Bing AI duveranu cercà a liberazione 9.10.11.10. Questu hè stata sviluppata gradualmente, è secondu a squadra SwiftKey, duverebbe esse dispunibule per tutti l'utilizatori di u dispositivu. Galaxy in i ghjorni à vene.

L'aghjurnamentu cù Bing AI hà cuminciatu à esse implementatu per i dispositi cù Androidem a iOS a mità d'aprile. Tuttavia, hè avà integratu in u teclatu SwiftKey integratu cum'è parte di a superstruttura One UI. In autri paroli, u dispusitivu Galaxy avà anu accessu à u putente strumentu Bing AI.

In fatti, l'utilizatori di telefunu è tableta ponu Galaxy ignurà quellu strumentu s'ellu sceglie, cum'è ponu ignurà cumplitamenti u teclatu SwiftKey è aduprà u teclatu Samsung. Tuttavia, cù SwiftKey integratu in a superstruttura di Samsung, pudete dì chì Bing AI hè avà installatu in quasi tutti i dispositi. Galaxy senza opzione per sguassà.

Quandu Microsoft hà annunziatu per a prima volta Bing AI per SwiftKey u mese passatu, hà spiegatu chì l'uttellu s'integrava cù a populari app di tastiera digitale in trè modi principali: per mezu di ricerca, chat è tonu.

  • Ricerca: Cù Bing AI Search, l'utilizatori ponu cercà rapidamente in u web senza avè da cambià l'app.
  • Chat: Per mezu di a funzione Chat, l'utilizatori ponu accede à u mutore di ricerca Bing per dumande più dettagliate è uttene suggerimenti di chat.
  • tonu: Cù sta funzione, l'utilizatori di u teclatu SwiftKey ponu cumunicà in modu più efficace usendu Bing AI per adattà u so testu digitatu per adattà à a situazione. Puderanu urdinà à Bing AI per rimpruverà u testu in modu più formale è in generale cambià u so tonu cum'è a situazione dumanda.

U più lettu d'oghje

.