Chiudi annunziu

I sforzi per cooperà trà i grandi attori in u campu di a tecnulugia spessu scontranu diversi approcci è opinioni nantu à risolve questioni specifiche è, in fine, ùn portanu micca i risultati previsti. In stu casu, hè differente. Samsung sustene a nova tecnulugia da e cumpagnie Apple è Google, chì hà u scopu di prevene u seguimentu indesideratu cù i dispositi di locu.

Strumenti di seguimentu d'uggetti cum'è Galaxy I SmartTags sò abbastanza utili per truvà articuli persi o arrubati, ma ponu ancu esse periculosi s'ellu hè abusatu per seguità a ghjente senza u so accunsentu. I più grandi giganti di u mercatu volenu impediscenu questu in u quadru di a cooperazione, Apple è Google intruducendu una nova tecnulugia di prutezzione di a privacy, chì avà hè ancu interessatu à Samsung di Corea.

Cumpagnia Apple hà annunziatu chì hà assuciatu cù Google per creà ciò chì descrive cum'è un "standard di l'industria per trattà cù u seguimentu indesideratu". Allora e duie cumpagnie volenu implementà un novu standard chì permetterà à l'utilizatori di esse avvisati di u pussibule seguimentu cù AirTag o altri dispositi di traccia Bluetooth. Attualmente offre Apple manera di piantà u seguimentu indesideratu, ma hè limitatu solu à i dispositi Apple. Una app hè stata ancu liberata tracker detect per smartphones cù u sistema Android, ma dinò pò detect solu AirTag è l'applicazione deve esse iniziata, perchè u prucessu ùn hè micca automaticu. Ci hè chjaramente bisognu di creà un serviziu multipiattaforma chì pò detectà trackers di locu indesiderati in fondo.

U risultatu di a cuuperazione trà Apple è Google permetterà i dispusitivi cù sistemi upirativu differente, cum'è i telefoni è pasticchi cù Android, impediscenu u seguimentu indesideratu. Questa funzione puderia ancu appare in i dispositi in u futuru Galaxy. E cumpagnie anu sottumessu u so mecanismu di rilevazione di seguimentu cum'è una pruposta Internet via IETF, chì significa Internet Engineering Task Force.

Cum'è digià dettu, Samsung hà ancu dimustratu interessu in questa nova iniziativa è a so implementazione sussegwente è hà manifestatu u sustegnu à u prugettu di specificazione. Altre marche cù i dispositi di seguimentu di locu in a so cartera, cumpresi Chipolo, Eufy, Pebblebee o Tile, sò ancu interessate in a tecnulugia, è hè dunque assai prubabile chì puderanu ancu sustene sta funzione in u futuru. Cù l'avventu di questu, certamente benvenuta a migliurà per i dispositi cù u sistema Android a iOS hè calculatu finu à a fine di u 2023.

Samsung Galaxy Pudete cumprà SmartTag+ quì

U più lettu d'oghje

.