Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hà annunziatu i so risultati Q1 2023, è secondu u rapportu finanziariu, u prufittu operativu di a cumpagnia hè cascatu da un alarmante 95% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. U giant coreanu hà dettu chì a diminuzione di a dumanda di chips di memoria era unu di i mutivi principali chì anu cuntribuitu à i risultati finanziarii lackluster, mentre chì hà ancu insinuatu chì hà intenzione di riduce a produzzione di moduli di memoria per facilità i prublemi di inventariu. Samsung ùn hà micca revelatu u voluminu di produzzione chì pensa à cutà. Tuttavia, i sperti predicanu chì serà intornu à u 25%.

L'analista di Semiconductor di Daishin Securities, Minbok Wi, predice chì Samsung puderia riduce a so pruduzzione di chip di memoria da circa 1% à 2023% in a prima mità di u 20 paragunatu à a prima mità di u 25. KB Securities stima chì in un annu più di più. A basa di l'annu da Q2022 3, Samsung riducerà a produzzione di chips flash NAND da 2023% è chips DRAM da più di 15%. Min Seong Hwang, un analista di Samsung Securities, hè di l'opinione chì a cumpagnia puderia prucede cù ancu più taglii di produzzione s'ellu ùn ci hè micca una riduzione notevule in i livelli di inventariu.

Samsung pare avè abbastanza scorte di chips di memoria per risponde à a dumanda à mezu à longu andà, è i piani di tagliate i prudutti più vechji sò ancu parte di i so piani. Tuttavia, ùn hà micca specificatu i tipi specifichi di chips di memoria chì seranu affettati da a misura. Sicondu u Korea Herald, Samsung riducerà a produzzione di moduli DRAM di prezzu bassu cum'è DDR3 è DDR4 per via di a caduta di a dumanda è fucalizza più nantu à i chip di memoria DDR5 avanzati, chì sò più populari.

U venneri, u prezzu mediu di u cuntrattu di 8GB di RAM DDR4 hè statu registratu à 1,45 $ US, quasi 20% da u mese precedente, cù i prezzi digià 18,1% in ghjennaghju. Ancu ferraghju è marzu sò stati marcati da un sviluppu stabile, avà vedemu di novu una tendenza discendente, malgradu l'annunziu di l'intenzione di Samsung di riduce a produzzione. Sicondu TrendForce, i prezzi caderanu un altru 2-2023% in Q15 20 cum'è i fornitori pugnanu cù alti livelli di inventariu. Ancu se e cose ùn parenu micca assai favurevuli per Samsung in u mumentu è u sollievu ùn hè micca previstu in un futuru vicinu, l'analisti predicenu chì a situazione in l'industria di chip puderia turnà significativamente in 2024.

U più lettu d'oghje

.