Chiudi annunziu

Comu pudete avè nutatu, Samsung hà recentemente finitu u supportu di u software per alcuni di i so smartphones più vechji cum'è u Galaxy S10, Galaxy A50 a Galaxy A30. Avà parechji altri dispositi anu scontru u listessu destinu Galaxy.

Cum'è infurmatu cù riferimentu à u situ web Olandese Galaxy Servitore di u club SamMobile, Samsung hà cessatu u supportu di u software per i telefoni Galaxy A40, Galaxy A20 a Galaxy A10. I primi dui citati sò stati lanciati in a prima mità di 2019, chì significa chì Samsung hà finitu u so supportu di software dopu à quattru anni. L'ultima aghjurnazione per Galaxy A40 a Galaxy A10 era u patch di sicurità di marzu, mentre chì u pro Galaxy A20 quellu di trè mesi più vechju.

In più di questi telefoni, u giant coreanu hà finitu u supportu di u software per parechje tablette più vechje, à dì u Galaxy Tab S5e, Galaxy Tabula A 10.1 a Galaxy Tab A 8.0 (2019). Cum'è i smartphones citati, sti pasticchi sò stati lanciati in a prima mità di 2019. L'ultima aghjurnazione chì Galaxy U Tab S5e ricevutu era u patch di sicurezza di nuvembre, Galaxy Tab A10.1 poi dicembre. Galaxy Tab A 8.0 (2019) hà ricevutu u patch di sicurità di ghjennaghju in certi mercati.

Utilizà i dispositi sopra citati ùn hè micca necessariamente periculosu malgradu a fine di u so supportu di software. Dapoi certi dispusitivi Galaxy riceve novi patch di sicurezza ogni sei mesi, questi telefoni è tablette di a fine di a vita duveranu esse relativamente sicuri per almenu una mità d'annu dopu avè ricevutu l'ultima aghjurnazione di sicurezza.

Hè pussibule chì sti dispusitivi riceveranu un altru aghjurnamentu di sicurità se Samsung scopre una vulnerabilità critica. Hà fattu cusì, per esempiu, l'annu passatu in u casu di a serie allora di sette anni Galaxy S6.

Pudete cumprà l'ultimi telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.