Chiudi annunziu

Motorola hà annunziatu i so ultimi aghjunti à u segmentu di smartwatch Moto Watch 70 è Moto Watch 200. U primu hè un mudellu di basa chì si focalizeghja nantu à e funzioni di seguimentu di a salute è di l'attività di solitu, mentre chì l'ultime porta un pocu di più specs premium cumpresi una visualizazione AMOLED o una chjama Bluetooth. I prezzi è a dispunibilità ùn sò micca stati publicati da Motorola, nantu à u situ ufficiale i prudutti sò listati cù a bandiera dispunibule prestu. Per designu si riferiscenu chjaramente Apple Watch, Wear OS Galaxy Watch ma li mancanu.

trial Watch 200

trial Watch 200 vantanu un display AMOLED 1,78″ integratu in un casu d'aluminiu 45mm, sò impermeabili finu à 5 atm è equipati di un sensore di freccia cardiaca, metru SpO2, accelerometru è altimetru. Cù l'orologio, uttene u seguimentu di l'attività per più di 28 sport, monitoraghju di u sonnu è GPS integratu, mentre chì a Moto Watch 200 pò sincronizà i vostri dati cù Google Fit è Strava.

U dispusitivu corre u sistema upirativu Moto Watch OS è ci hè un equipamentu in forma di microfonu è parlante per fà chjamate. L'energia hè furnita da una bateria 355mAh, chì secondu Motorola pò durà finu à 14 ghjorni cù usu regulare. L'orologio s'accoppia cù u vostru telefunu via Bluetooth 5.3 LE, è ci hè ancu una notificazione di rilevazione di caduta. In quantu à i culori, ci sarà una scelta di Phantom Black o Gold.

trial Watch 70

Cù un orologio Moto Watch 70 avete un display LCD curvo di 1,69″ in un casu di lega di zincu di 43 mm. U dispusitivu offre un gradu di prutezzione IP67 è hè dotatu di un sensoru di freccia cardiaca è un sensor di temperatura. A listessa attività è u seguimentu di u sonnu cum'è nantu à a Moto hè dispunibule Watch 200 è ancu più di 100 varianti di dials. U watch hè accoppiatu via Bluetooth 5.0 LE è assicura u so funziunamentu in u listessu modu cum'è u u Watch 200 sistema upirativu Moto Watch OS. In novu, avemu una bateria 355mAh chì hè valutata per 10 ghjorni di usu attivu. A moto Watch 70 vene in un unicu culore Phantom Black.

U più lettu d'oghje

.