Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu a so ultima superstruttura di watch One UI 5 Watch, venenu da u sistema Wear OS. A nova superstruttura offre una gestione di u sonnu mejorata è funzioni di fitness chì sò destinate à furnisce esperienze di salute megliu.

Più tardi stu mese, serà attraversu l'app Samsung Members per u watch Galaxy Watch4 à Watch5 prugramma beta dispunibule. Dopu chì finisce, Samsung hà pensatu à stallà u sistema nantu à novi orologi Galaxy Watch, chì deve prisentà qualchì tempu in l'estiu.

Funzioni di gestione di u sonnu mejorate

Quandu hà introduttu u novu sistema, Samsung hà enfatizatu l'impurtanza di capisce i mudelli di u sonnu persunale, di sviluppà abitudini sani è di creà un ambiente ottimizatu per u sonnu. Per questu scopu, u giant coreanu hà ancu migliuratu e funzioni di gestione di u sonnu.

Galaxy Watch avà offre una gamma di cunsiglii per un sonnu megliu chì prima eranu solu dispunibili nantu à i telefoni intelligenti Galaxy. Questi cunsiglii includenu suggerimenti cum'è evitendu a cafeina 6 ore prima di lettu o l'esposizione à u sole di a matina. Inoltre, l'interfaccia d'utilizatore hè stata migliurata per avà visualizà u puntu di sonnu di l'utilizatore in a cima di u screnu. Questu permette à l'utilizatore per verificà rapidamente u tempu è a qualità di u sonnu da a notte precedente.

Funzioni di furmazione persunalizati

Unu UI 5 Watch offre una guida d'eserciziu persunalizata chì tene in contu a gamma di freccia cardiaca di l'utilizatori. Aiutu Galaxy Watch l'utilizatore pò misurà a so "forza cardiaca" o u so livellu di fitness cardiovascular. Quandu l'utilizatore corre per almenu 10 minuti, u sistema stabilisce a so massima assunzione di l'ossigenu (VO2max) è stabilisce intervalli di freccia cardiaca persunalizati per l'esercitu cardio è anaerobicu.

One_UI_5_Watch_2

Funzione di sicurezza mejorata

A funzione SOS d'emergenza hè stata ancu migliurata. In casu d'urgenza, una funzione hè stata aghjunta per cunnette à un numeru d'emergenza, cum'è 119, se l'utilizatore pressu u buttone di casa in u watch cinque volte in una fila.

One_UI_5_Watch_3

Inoltre, quandu una dumanda di salvezza hè fatta à u numeru di emergenza, nantu à a visualizazione Galaxy Watch apparirà un buttone chì furnisce un accessu direttu à l'infurmazioni medichi di l'utilizatore. Cusì chì l'utilizatore pò informace per furnisce, devenu prima registrà i so dati medichi.

"Samsung s'impegna à furnisce esperienze di salute integrate per aiutà l'utilizatori à ottene i so scopi di salute, è vedemu un bonu sonnu cum'è u fundamentu. Esperemu chì l'utilizatori Galaxy Watch aiuteremu attraversu u novu sistema operatore One UI 5 Watch migliurà a qualità di u sonnu è gode di una vita sana di ogni ghjornu ", hà dettu Hon Pak, Managing Director di Digital Health Team in Samsung MX Division.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.