Chiudi annunziu

Un gran numaru di smartphones diffirenti sò digià esce da l'attellu di Samsung. In più di a dimensione o di e funzioni, i mudelli individuali sò ancu diffirenti di l'altri in u so culore. Quandu si tratta di varianti di culore di smartphones, Samsung certamente ùn si trattene micca è ùn hà micca paura di sfumature veramente notevuli. Chì sò trà i più notevuli?

Samsung rosa Galaxy S2

Rosa Galaxy U S2 hè unu di i più rari smartphones Samsung mai fatti. Stu culore ùn era micca dispunibule à u lanciu. À a paleta Galaxy U S2 hè statu aghjuntu dopu à u lanciu è hè statu liberatu solu in mercati selezziunati, facendu quasi impussibule di seguità. Samsung Galaxy S2 in culore rosatu era dispunibule in Corea di u Sud, certi fonti parlanu ancu di Svezia.

Samsung Galaxy S2 rosa

Galaxy S3 in rossu granata è marrone ambra

Puru Samsungs Galaxy U S3 in marrone ambra è rossu granata probabilmente ùn era micca u primu telefuninu marrone-rossu chì Samsung hà mai fattu, pusonu a scena per mudelli futuri in culori simili. E duie varianti mintuvati anu vistu a luce uni pochi di mesi dopu à u lanciu di u mudellu originale Galaxy S3, è simili à u rosa precedente Galaxy S2 è questi mudelli sò stati venduti solu in una manciata di regioni selezziunate.

Galaxy S3 Marrone è Rossu

Serie La Fleur

U mudellu di fiori La Fleur hè ancu una di e varianti di culore più impressiunanti in a storia di Samsung. U giant sudcoreanu hà utilizatu stu mudellu nantu à parechji mudelli di i so smartphones inclusi Galaxy S3 è S3 Mini, Galaxy as 2, Galaxy Ace Duo è Galaxy Cù Duo. U mudellu La Fleur era dispunibule in rossu è biancu.

Samsung Galaxy S4 in Purple Mirage è Pink Twilight Galaxy

Samsung Galaxy U S4 hà vistu a luce di u ghjornu in a primavera di u 2013. Puderete ricurdà u so lanciamentu è ancu u fattu chì era dispunibule in White Frost o Arctic Blue. Mentre chì sti dui varianti eranu trà i più cumuni, uni pochi di mesi dopu à l'intruduzioni di e versioni basi, Samsung esce cù i sfumaturi Purple Mirage è Pink Twilight, chì eranu, invece, trà i più rari.

Samsung Galaxy S4 è S4 Mini Black Edition

mudelli Samsung Galaxy L'S4 è S4 Mini Black Edition ùn eranu micca i soli smartphones neri Samsung. U so pannellu posteriore era in pelle, chì faceva e varianti Black Edition sfarente da i mudelli standard. U giant sudcoreanu hà introduttu Samsung Galaxy S4 à Galaxy S4 Mini in versione Black Edition in ferraghju 2014.

U più lettu d'oghje

.