Chiudi annunziu

U sviluppu di chip strives per sempre più efficienza, è in u passatu tuttu indicava chì i forbici trà Samsung è TSMC cuntinueghjanu à allargà in questa direzzione. Ultimi informace in ogni modu, avà indicanu chì Samsung hà raffinatu aspetti di u so prucessu 4nm, chì hè prubabilmente utilizatu in u Tensor G3 di Google è cusì in futuri telefoni Pixel.

Servidor Press News raporta chì Samsung hà vistu megliurenze in u rendimentu di u so prucessu di chipmaking 4nm, avà avvicinandu u prucessu stabilitu 5nm. In a fabricazione di chips, u rendiment si riferisce à a quantità di chips prudutte nantu à una wafer cumparatu cù u numeru massimu tecnicamente pussibule.

U giant tecnulugicu coreanu hà travagliatu nantu à chips 4nm da u 2021, ma per un bellu pezzu era in ritardu di TSMC, chì u so prucessu era megliu sia qualitativamente sia in quantu à u rendimentu citatu. In u 2022, Qualcomm hà trasferitu a produzzione di a so 8a generazione Snapdragons 1 da e fabbriche di Samsung à TSM, è questu cambiamentu solu hà risultatu in una efficienza energetica assai megliu, frà altre cose. A fonte ammenta ancu chì, secondu l'insiders, u prucessu di 4nm di Samsung hè oghji paragunabile à TSMC.

Mentre questu ùn pò micca durà longu, puderia esse una bona nutizia per alcune marche. In u risultatu di e migliure sopra menzionate, AMD hà apparentemente entratu in una cullaburazione cù Samsung, è u novu prucessu hè prubabilmente utilizatu ancu per l'ultima generazione di chipset Tensor di Google.

Mentre u Tensor G2, chì si trova in i dispositi di a serie Pixel 7 è u prossimu Pixel Tablet è Pixel Fold, usavanu u prucessu 5nm di Samsung, Pixel 8 è Pixel 8 Pro parevanu annuncià i primi smartphones 4nm di Google cù u Tensor G3 utilizendu l'aghjurnatu è u fabricatore coreanu. avà u prucessu migliuratu.

U più lettu d'oghje

.