Chiudi annunziu

Google offre in u so sistema operatore Android una quantità di funzioni nascoste. In più di i cosiddetti ova di Pasqua, specifichi per versioni individuali di u sistema Android, Hè ancu pussibule di utilizà codici di marcatu persunalizati per accede à una quantità di applicazioni è paràmetri chì sò altrimenti inaccessibili à l'utilizatori ordinali. Certi di sti codici sò universali, chì significa chì avete da ottene u pruduzzione desiderata nantu à qualsiasi dispositivu, s'ellu hè un telefuninu low-cost o, à u cuntrariu, un mudellu high-end.

Sti cosiddetti codici nascosti cumincianu cù un asteriscu seguitu da numeri. U codice finisce sempre cù una croce, ma alcuni di i codici ponu ancu finisce cù un asteriscu. I codici funzionanu completamente offline. Allora avà andemu à piglià un ochju inseme à alcuni di i codici universali per Samsung chì ponu esse definitamente utili per voi.

Serratura di a visualizazione di a copertina

Codici nascosti Samsung

Codici hidden Samsung sò principarmenti usatu pi truvà fora vari infurmazione impurtante circa u vostru dispusitivu, batterie, reta, è assai di più. You entre u codice da lanciari l 'applicazzioni telefonu nativu è attivà u tastieru (simili à s'è vo vulete principià à dialing un numeru di telefonu), nant'à u quali vi tandu entre in i codici.

  • Display IMEI: *#vintunu#
  • Mostra i valori SAR (Specific Absorption Rate).: *#vintunu#
  • Vede l'infurmazioni di almacenamiento di u calendariu: *#vintunu#
  • Vede a pagina di diagnostica di Firebase Cloud Messaging o dati riguardanti Google Play Services: * # * # 426 # * # *
  • Mostra RLZ Debug UI: * # * # 759 # * # *
  • Vede l'infurmazione di u telefunu, a bateria è a rete: * # * # 4636 # * # *
  • Diagnostics: *#0 *#

L'usu di codici MMI oculati pò esse un grande vantaghju per i pruprietarii di u telefuninu Samsung, perchè permettenu l'accessu à diverse funzioni è paràmetri chì ùn sò micca normalment dispunibili in l'interfaccia d'utilizatore.

U più lettu d'oghje

.