Chiudi annunziu

I telefoni intelligenti sò sempre più capaci di piglià foto. Grazie à e funzioni è e capacità sempre più avanzate di e fotocamere di smartphone cù Androidem pudete piglià assai più cà solu istantanee ordinarie. In l'articulu d'oghje, avemu da piglià un ochju più vicinu à cumu fà Androidpigliate foto macro.

Macrofotografia è smartphones

Per esse simplicemente, pudemu dì chì parlemu di macrofotografia quandu avemu trattatu di close-up estremi di picculi oggetti in ritratti. A maiò parte di l'attuale smartphones dispunibuli in u mercatu offre una capacità di zoom è zoom abbastanza bona. Sè decide di pruvà macrofotografia cù un smartphone, avete da piglià in contu certe limitazioni. Cumu fà chì i macros di u vostru smartphone parenu u so megliu?

20230426_092553

Focus è prufundità di campu

L'usu di una lente macro riduce a distanza minima di focalizazione di a camera, ma face cusì à a spesa di a distanza massima di focu (chì hè infinitu nantu à a maiò parte di e fotocamere telefoniche). Questu significa chì a distanza trà a camera è l'ughjettu fotografiatu hè limitata. A maiò parte di lenti necessitanu di mantene una distanza di circa 2,5 cm, è invece di s'appoghjanu nantu à u software di càmera per fucalizza, avete bisognu di spustà u vostru telefunu per ottene sta distanza. Una poca prufundità di campu hè ancu tipica per i scatti macro. E limitazioni sopra citate ponu causà certi ogetti in i vostri imagine per esse fora di u focu, cusì avete bisognu di piglià boni decisioni nantu à quali parti di l'ughjettu fotografiatu vulete enfatizà.

Luce

A causa di a poca distanza da u sughjettu chì duvete mantene quandu pigliate a macrofotografia, pò ancu esse prublemi cù l'illuminazione di l'imaghjini. Puderia succede chì ùn vole micca bluccà a luce chì casca nantu à l'ughjettu fotografiatu. In e cundizioni esterni, ùn avete micca scelta ma di sceglie una pusizione adattata in modu sofisticatu. In l'internu, pudete aiutà significativamente cù luci supplementari, cumprese luci chì ponu esse attaccati direttamente à a lente. L'ultima opzione hè aghjustamenti supplementari dopu piglià a foto.

Muvimentu è stabilità

A bona stabilità hè una di e cundizioni chjave per piglià a fotografia macro di qualità. À u listessu tempu, ghjunghje hè ancu unu di i prublemi maiò. Una altra cumplicazione pò esse u fattu chì qualchì volta l'ughjettu stessu si move, sia un fiore in u ventu o una spider attiva. Una grande idea hè di sparà cù u cuntrollu manuale è stabilisce una velocità di l'otturatore veloce per evità di sfocà u sughjettu in muvimentu. Pruvate ancu di evità a fotografia di notte, è di sicuru ùn avete micca paura di investisce in un tripode di qualità.

U più lettu d'oghje

.