Chiudi annunziu

In settembre 2021, Samsung hà annunziatu chì u so serviziu SmartThings Find era cresciutu à 100 milioni di "truvà nodi", chì sò i dispositi registrati è cunnessi chì ponu aiutà l'altri utilizatori. Galaxy truvà i so telefoni, tablette è wearables persi. Quasi un annu dopu, in lugliu 2022, u giant coreanu hà revelatu chì u serviziu hà digià registratu 200 milioni di dispusitivi in ​​u mondu. È avà hà annunziatu, chì altri 100 milioni sò stati aghjuntu à questu in menu di un annu.

Lanciatu in u vaghjimu di u 2020, SmartThings Find hà avà 300 milioni di nodi di ricerca grazia à 100 milioni di registrazioni supplementari da lugliu 2022. U serviziu hà dunque ottenutu una crescita di 1,5 volte in solu dece mesi. E, sicuru, più a rete di SmartThings Find si allarga, più faciule hè per l'utilizatori Galaxy truvà i so dispusitivi persu.

Per mezu di SmartThings Find, l'utilizatori ponu truvà una larga gamma di dispusitivi Samsung, cumpresi telefoni, tablette, cuffie è orologi. In più di sti dispusitivi, ponu ancu truvà pendenti intelligenti Galaxy SmartTag è SmartTag+, chì si attaccanu à l'uggetti cum'è e chjave o bagaglii. U serviziu pò ancu truvà i dispositi chì sò offline.

"Semu entusiasti di vede SmartThings Find cresce cusì rapidamente. U nostru ecosistema di dispusitivi cunnessi permette parechje novi pussibulità è porta una quantità di benefici utili, cum'è allevià u stress di un dispositivu scurdatu è mantene e cose sicure. disse Jaeyeon Jung, vicepresidentu esecutivu di Samsung è capu di a piattaforma SmartThings.

U più lettu d'oghje

.