Chiudi annunziu

In marzu, Samsung hà introduttu i novi telefuni di punta di a serie Galaxy A - Galaxy A54 5G a Galaxy A34 5G. Pudete leghje e nostre prime impressioni di i dui. Avà avemu una rivista di u primu mintuatu per voi è pudemu dì in anticipu chì hè veramente un smartphone assai successu cumparatu cù u so predecessore. Galaxy A53 5G in ogni modu, hè un pocu più cuntruversu. Se vulete sapè ciò chì hè, è s'ellu vale a pena cumprà, leghjite.

U cuntenutu di u pacchettu cum'è l'ultima volta

Galaxy L'A54 5G vene in a stessa scatula cum'è u so predecessore, chì significa chì truverete a stessa cosa in l'internu di l'annu passatu, fora di u telefunu stessu, un cable di carica / dati di circa un metru di lunghezza cù estremità USB da i dui lati, un un paio di manuali d'utilizatore è un ago di estrazione di slot per una carta SIM (o piuttostu per duie carte SIM o una "SIM" è una carta di memoria). Quandu Samsung hà decisu di ùn mette un caricatore in l'embiu di i so telefoni, puderia almenu aghjunghje un casu basicu o una film per a visualizazione. U cuntenutu di u pacchettu hè una certa carta di chjama di u telefunu (è ancu u so fabricatore), per quessa, hè incomprensibile per un fabricatore cum'è Samsung perchè solu pacchetta l'assolutamente necessariu cù i so smartphones. Questu hè certamente una grande pietà è un minus innecessariu.

Galaxy_A54_02

U disignu è u travagliu hè di prima classe, eccettu per ...

U disignu è a trasfurmazioni sò sempre stati un puntu forte di i mudelli più altu di Samsung, è questu ùn hè micca sfarente Galaxy A54 5G. In questu sensu, u telefunu hè ovviamente ispiratu da u mudellu di basa è "plus" di a serie flagship Galaxy S23 è à u primu sguardu pudete sbaglià per elli. Questu hè appiicatu soprattuttu à a parte posteriore, chì hè dotata di trè camere separate. Protrudenu assai significativamente da u corpu di u telefunu, è quandu u postu nantu à una tavula, sbatte incunificatu. Operazione (è sopratuttu texting) in questa pusizioni pò esse abbastanza frustrante.

A volta, in ogni modu, hà una carta di trump chì hè veramente inaudita in i smartphones mid-range - hè fatta di vetru (per esse più precisu, hè u vetru protettivu Gorilla Glass 5). Dà u telefunu una identità inconfundibile è pare veramente cool (è si senti ancu bè). U svantaghju di sta suluzione hè chì piglia facilmente e impronte digitali è ùn tene micca u telefunu assai fermu in manu.

Hè ancu definitu una vergogna chì, mentre chì u smartphone hà digià un aspettu premium, hà "solu" un quadru di plastica. Tuttavia, ùn avete micca ricunnisciutu à prima vista, perchè pare chì s'assumiglia à u metale.

U fronte hè occupatu da un display Infinity-O flat è, à u cuntrariu di u so predecessore, hà frames un pocu più grossi. A schermu hè un pocu più chjuca di l'annu passatu (da 0,1 inch per esse precisu), chì ùn hè certamente micca un prublema, ma hè un pocu sorprendente. Dopu tuttu, unu s'aspittava chì u successore di un telefunu hà almenu u listessu, se micca più grande, dimensione di u screnu cum'è u so predecessore. Hè ancu più surprisante chì u Galaxy L'allargamentu di u screnu A34 5G hè accadutu.

U telefunu misura altrimenti 158,2 x 76,7 x 8,2 mm è hè cusì 1,4 mm più chjucu in altezza, 1,9 mm più largu è 0,1 mm più grossu di u so predecessore. A diversità di questu, hè più pisanti (202 versus 189 g), ma sta diferenza ùn si senti micca in a pratica. À a fine di stu capitulu, aghjustemu chì u novu "a" hè dispunibule in culore neru, biancu, viola è calce (avemu pruvatu una variante bianca decente) è chì cum'è Galaxy L'A53 5G hà un gradu di prutezzione IP67, cusì deve esse capace di sustene l'immersione à una prufundità di 1 metru per 30 minuti.

L'esposizione hè una mostra

Avemu digià toccu nantu à a visualizazione un pocu in u capitulu precedente, avà avemu da fucalizza nantu à questu in più detail. Hè di u tipu Super AMOLED, hà una dimensione di 6,4 inch, una risoluzione di FHD + (1080 x 2340 px), una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una luminosità massima di 1000 nits è sustene a funzione Always-On. A so qualità hè eccellente, offre una bella immagine nitida, solu culori saturati, cuntrastu perfettu, grandi anguli di vista è leghjibilità eccellente in u sole direttu (l'aumentu di a luminosità massima da 800 à i 1000 nits citati hè veramente notu quì). Hè da nutà chì a freccia di rinfrescante 120Hz hè adattativa sta volta, un elementu cunnisciutu da i flagships di Samsung. Per d 'altra banda, secondu u cuntenutu affissatu, varieghja solu trà 60 è 120 Hz, per i "bandiere" di u giant coreanu, a gamma di a freccia adattativa hè significativamente più grande. Ancu cusì, hè qualcosa chì ùn truverete micca nantu à i telefunini mid-range in competizione.

Cum'è cù u so predecessore, ci hè una funzione Eye Comfort chì pruteghja i vostri ochji riducendu a luce blu, è di sicuru ci hè ancu un modu scuru. Vi duvemu sempre uni pochi di parolle nantu à u lettore di impronte digitali, chì, cum'è l'annu passatu, hè custruitu in u display. Funziona in modu assolutamente affidabile è durante a prova ùn l'avemu micca ricunnosce u nostru dito in modu imprecisu (u stessu s'applica à sbloccare cù a faccia).

U rendiment hè abbastanza abbastanza

Galaxy L'A54 5G hè alimentatu da un chip Exynos 1380, chì, secondu Samsung, hà un Galaxy A53 5G è A33 5G) finu à u 20% per centu più altu di a putenza di calculu è finu à u 26% per un rendimentu graficu megliu. "In carta" hè apprussimatamente quantu putente cum'è u chipset Snapdragon 778G 5G di gamma media pruvata. In u benchmark AnTuTu 9, u telefunu hà puntuatu 513 punti, chì hè circa 346 per centu più di u so predecessore, è in un altru benchmark populari di Geekbench 14, hà puntuatu 6 punti in a prova di un core è 991 punti in a prova multi-core. Aghjunghjemu chì avemu avutu in a versione cù 2827 GB di memoria operativa è 8 GB di almacenamiento.

In pratica, u funziunamentu di u telefuninu hè assolutamente abbastanza, nunda ùn taglia o rallenta in ogni locu, tuttu, cumprese l'applicazioni di cambiamentu, hè liscia. Forsi l'unica eccezzioni era ligera ritarda à l'apertura di alcune applicazioni, chì ùn anu micca disturbatu l'esperienza di l'utilizatori in ogni modu. Ùn ci hè micca prublema cù i ghjoculi, quandu pudete ghjucà tituli populari cum'è Asphalt 9, PUBG MOBILE o Call of Duty Mobile à dettagli più altu cù un framerate stabile. In ogni casu, per i tituli più esigenti gràficamente, probabilmente avete da riduce i dettagli più per chì u framerate ùn cascà micca sottu à un livellu supportable (chì hè 30 fps in a maiò parte di i casi). I chipsets Exynos sò notori per u surriscaldamentu sottu a carica à longu andà, è l'Exynos 1380 ùn hà micca scappatu ancu di stu prublema. Galaxy L'A54 5G si surriscalda un pocu menu Galaxy A53 5G. Dopu tuttu, questu hè pruvucatu da u fattu chì in u benchmark AnTuTu 9 citatu, hà calatu à menu gradi (circa cinque - 27 versus 32 ° C) chì u so predecessore.

A camera piace ghjornu è notte

Galaxy L'A54 hè dotatu di una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 5 MPx, cù a prima chì hà stabilizazione ottica di l'imaghjini, a seconda chì serve cum'è lente ultra-wide-angle (cù un angolo di vista di 123 °) è a terza. cum'è una camera macro. Allora "nantu à a carta", a cumpusizioni di foto hè più debule cumparatu cù u so predecessore (aveva una camera principale 64 MPx è un sensoru di prufundità supplementu), ma in a pratica ùn importa micca, piuttostu u cuntrariu. Duranti u ghjornu, a qualità di a foto hè assai bona, l'imaghjini sò perfettamente nitidi, anu abbastanza dettagliu, un gran cuntrastu è una gamma dinamica assai solida. Se avemu da paragunà cù quelli chì avemu pigliatu cù a camera Galaxy A53 5G, parenu esse un pocu più brillanti è a resa di u culore hè un pocu più vicinu à a realità. Avemu ancu trovu a camera per fucalizza un pocu più veloce, micca solu di ghjornu, ma ancu di notte. Avemu ancu elogià a stabilizazione di l'imaghjini, chì travaglia perfettamente.

In quantu à sparà di notte, ancu quì Galaxy Punteggi A54 5G. Allora pudemu cunfirmà chì Samsung ùn era micca scherzu quandu hà dichjaratu chì u novu sensoru principale di u telefunu face megliu ritratti in cundizioni di poca luce cumparatu à l'annu passatu. I ritratti di notte anu menu rumore, un gradu più altu di dettagliu, è a presentazione di u culore ùn hè micca cusì luntanu da a realità. Tuttavia, a diffarenza ùn hè micca drammatica, "solu" notevuli. Hè ancu pussibule di utilizà u modu di notte (chì hè attivatu automaticamente in sceni veramente scuri), ma hè piuttostu inutile, perchè e sferenze trà e foto pigliate in questu modu è senza ellu ùn sò micca notevuli. Eru piacevule sorpresu da u zoom digitale, chì sta volta hè più cà utilizable (ancu à u zoom pienu). Per d 'altra banda, ùn ci hè praticamente nunda di usà una camera ultra-wide-angle di notte, perchè e foto chì pruduce sò innaturalmente scure è ùn pare micca bè.

I video ponu esse registrati in una risoluzione finu à 4K à 30 frames o in Full HD à 60 o 30 fps o in HD à 480 fps. In boni cundizioni di illuminazione, a qualità di i video per un telefuninu mid-range hè assai sopra à a media - sò perfettamenti sharp, detallatu è a so ripruduzzione di u culore hè abbastanza fede à a realità. Hè solu una vergogna chì a stabilizazione di l'imagine funziona solu finu à a risoluzione Full HD à 30 fps. Senza ellu, i video sò piuttostu notevolmente tremuli, vede u nostru video di prova 4K. Quì u migliuramentu hè statu direttamente offertu, cusì forse a prossima volta.

A notte, a qualità di u video cala naturalmente, ma micca cusì forte cum'è in u casu Galaxy A53 5G. Ùn ci hè tantu rumore, a resa di u culore pare più naturali, ma u più impurtante, ùn avemu micca nutatu prublemi cù u focu.

In generale, pudemu dichjarà chì Galaxy L'A54 5G offre un rendimentu di càmera assai bonu chì satisfacerà ancu i fotografi più esigenti trà noi. A migliione paragunata à u so predecessore hè soprattuttu visibile di notte (ignurà cun tatto l'inutilizazione di a camera ultra-largu-angle - ancu s'ellu prubabilmente solu uni pochi di persone l'utilizanu di notte).

Sistema upirativu: persunalizà u vostru telefunu à u vostru gustu

Galaxy A54 hè un software custruitu nantu Androidu 13 è a superstruttura One UI 5.1. L'add-on permette una larga gamma di opzioni di persunalizazione di u telefuninu è offre una quantità di funzioni utili cum'è l'opzioni di persunalizazione di u schermu di serratura mejorate, novi categurie di wallpaper, un novu widget di bateria chì vi permette di verificà u nivellu di bateria di u vostru telefunu è tutti i dispositi cunnessi. da u screnu in casa, una funziunalità multi-finestra mejorata (in particulare, hè pussibule trascinendu i cantoni per minimizzà o maximizà a finestra di l'applicazione senza avè da andà à u menu di l'opzioni), accessu rapidu à l'applicazioni più usate in modalità split-screen, l'abilità di cambià u repertoriu per salvà screenshots è screen recordings, opzioni migliorate per a funzione Remaster in a Galleria o novi azzioni per rutine (permettenu per esempiu, cambià u stilu di font o cuntrullà e funzioni di sensibilità Quick Share è Touch).

Probabilmente ùn avemu micca bisognu di aghjunghje chì u sistema hè perfettamente sintonizatu è liscia è, cum'è a versione precedente di One UI, estremamente intuitive. Ci vole ancu lodare u fattu chì u telefunu vene cun un minimu di applicazioni inutili. U so supportu di u software hè ancu esemplariu - riceverà quattru aghjurnamenti futuri Androidua riceverà l'aghjurnamenti di sicurezza per cinque anni.

Dui ghjorni cù una sola carica hè garantitu

Galaxy L'A54 5G hà a listessa capacità di bateria cum'è u so predecessore, vale à dì 5000 mAh, ma grazia à un chipset più economicu, pò vantarà una durabilità megliu. Durà in modu affidabile per dui ghjorni cù una sola carica, ancu s'ellu ùn l'utilizate micca troppu, vale à dì chì avete sempre Wi-Fi, ghjucà, fighjate filmi o pigliate foto. Sè vo salvà assai, pudete ancu ottene duie volte. Samsung meriteghja assai creditu per questu.

Cum'è dettu à u principiu, u telefunu ùn vene micca cun un caricatore è ùn avemu micca un dispunibile à u mumentu di a prova, per quessa, ùn pudemu micca dì quantu tempu ci vole à carica. Avemu da riferite à Samsung, chì dice chì carica da zero à centu in 82 minuti, chì hè un risultatu assai debule in 2023. A carica di 25W hè simplicemente insufficiente oghje è Samsung duveria finalmente fà qualcosa. U cable altrimenti caricarà u telefunu in circa duie ore è mezza.

Allora per cumprà o micca per cumprà?

In tuttu, hè Galaxy A54 5G hè un smartphone di gamma media assai bonu. Si vanta una visualizazione eccellente cù alta luminosità, prestazioni cumpletamente sufficienti, un bellu disignu guidatu da una parte posteriore di vetru, una camera di qualità chì puntua soprattuttu di notte, sopra à a vita media di a bateria è un supportu longu di u software. Per d 'altra banda, offre pochi cambiamenti in paragunà à u so predecessore è hà alcuni difetti micca completamente trascurabili, cum'è frames relativamente grossi intornu à u display, oscillazioni per via di e camere posteriori sporgenti (Samsung avissi avutu cura di questu) è stabilizazione di l'imagine limitata quandu filmà video. Ùn avemu mancu bisognu di mintuvà u poviru imballaggio di vendita.

In altre parolle, Galaxy L'A54 5G ùn hè micca una scelta ovvia cum'è l'annu passatu Galaxy A53 5G. Samsung hà digià ghjucatu sicuru cun ellu, è ancu di più cù u so successore. In corta, ci sò pochi cambiamenti è u rapportu prezzu / prestazione ùn hè micca cusì bonu quì. Per pudè ricumandà u telefuninu à voi cù una cuscenza limpida, u so prezzu duveria esse almenu una o duie milla corone più bassu (attualmente, a versione cù 128GB di almacenamiento hè venduta per CZK 11 è a versione cù 999GB). magazzinu per CZK 256). Sembra una scelta megliu Galaxy A53 5G, chì hè dispunibule oghje per menu di CZK 8.

Galaxy Pudete cumprà l'A54 5G quì, per esempiu 

U più lettu d'oghje

.