Chiudi annunziu

Oghje, quasi ogni smartphone premium hà trè o quattru fotocamere posteriori, ognuna serve un scopu sfarente. In ogni casu, in u passatu, ci era "ammiraglie" chì avianu solu una camera posteriore è anu sempre sappiutu catturà imaghjini di qualità eccellente è fà a storia. Unu di elli era Samsung Galaxy S9 da 2018. Fighjemu un ochju più vicinu à a so camera posteriore.

Galaxy S9, chì era inseme cù u so fratellu Galaxy U S9 + introduttu in February 2018 era equipatu di un sensoru di foto Samsung S5K2L3 cù una risoluzione di 12,2 MPx. U grande vantaghju di u sensoru era a lunghezza focale variabile f / 1.5-2.4, chì hà permessu à u telefuninu di piglià ritratti d'alta qualità in cundizioni di illuminazione povera.

Inoltre, a camera avia un sistema di stabilizazione otticu di l'imaghjini, chì riduceva a sfocatura di l'imaghjini pigliati in poca luce o durante u muvimentu, è un sistema di autofocus di rilevazione di fasi. Supportava a filmazione di video in risoluzioni finu à 4K à 60fps o video slow-motion à 960 fps. In quantu à a camera frontale, hà avutu una risoluzione di 8 MPx è una apertura di lenti di f / 1.7. Samsung hà ancu implementatu una seccione di fotografia eccellente in u telefunu, chì facia faciule per piglià ritratti d'alta qualità in diverse situazioni. Galaxy U S9 hà cusì pruvucatu chì un smartphone high-end ùn hà micca bisognu di avè parechje camere posteriori per pudè pruduce l'imaghjini eccellenti.

Galaxy Tuttavia, u S9 ùn era micca l'unicu tali smartphone. Per esempiu, in 2016, i telefuni OnePlus 3T è Motorola Moto Z Force sò stati lanciati, chì pruvò chì u rapportu direttu "più camere, e migliori foto" ùn hè micca veramente applicà quì. Ancu oghje, pudemu scuntrà smartphones chì sò abbastanza cù una sola camera. Hè, per esempiu iPhone SE da l'annu passatu, chì a so camera funziona assai sopra à a media.

U più lettu d'oghje

.