Chiudi annunziu

Google pensa à fà a so AI più faciule d'accede à i telefoni Pixel è tablette, cum'è indicatu da un futuru widget di u screnu in casa esclusivu à quelli dispositi.

Dopu informace sò basati nantu à a prucedura di decompilation, in u sistema Android chjamatu APK, chì hè stata fatta cù l'ultima versione di l'applicazione chì Google hà caricatu in a so tenda Google Play. Stu metudu permette di vede diverse linee di codice chì indicanu pussibuli funziunalità futuri. Hè dunque una estrapolazione di l'opzioni, chì significa chì Google pò, ma da l'altra banda, ùn pò micca purtate à l'utilizatori, è a so interpretazione pò esse micca cumplettamente precisa. Ma ùn ci importa micca sta nutizia.

Google's Bard hè una IA generativa chì cerca di cumpete cù app cum'è ChatGPT è altri. Cum'è sta situazione, Bard opera separatamente è hè accessibile solu via un situ web dedicatu. In l'ultimi mesi, u giant di Silicon Valley hà travagliatu gradualmente per fà Bard è altre tecnulugia chì utilizanu LaMDA più facilmente accessibile, cum'è per mezu di suggerimenti generati in Gmail, creazione di testu in Docs, è simili. Hè assai prubabile chì avemu da vede ancu Bard nantu à ChromeOS in u futuru.

Widget è Google Search

Ancu s'ellu ci hè intelligenza artificiale da Google in u sistema Android digià utilizzabile oghje attraversu u navigatore web sceltu, hè sempre assai luntanu da a integrazione prufonda di GPT-4 in i navigatori Microsoft Edge è Bing. Fortunatamente, Google pare avè piani di incorpore l'accessu Bard in u sistema Android, almenu questu hè ciò chì parte di u codice rivista da 9to5Google suggerisce. Puderia succede cù u widget di u screnu in casa. Attualmente ùn hè micca chjaru se Bard serà integratu in Google Search o se serà una applicazione separata. In ogni modu, però, questu seria un passu assai necessariu in avanti da a so dispunibilità attuale in u web.

Attualmente ùn hè micca chjaru esattamente cumu funziona u widget, ma pare chì duverebbe avè più funziunalità cà solu serve cum'è una scorciata di un toccu à una nova conversazione cù Bard. Pò esse pensatu chì puderia cuntene suggerimenti suggeriti per conversazioni è esse incorporatu direttamente in l'apertura di l'applicazione rispettiva.

Intelligenza Artificiale

Per avà, u widget Bard deve esse dispunibule solu per i telefoni Google Pixel, almenu inizialmente. Siccomu l'accessu à l'intelligenza artificiale di Google hè attualmente limitatu è richiede una lista d'attesa per usà, a quistione si pone se esse un pruprietariu di Pixel vi permetterà di saltà sta cundizione, s'ellu ùn hè micca alzatu da allora. Puderia certamente esse una mossa di marketing interessante.

Sicondu l'infurmazioni attualmente dispunibili, Google prepara numerose sorprese relative à l'intelligenza artificiale in a cunferenza I/O di questu annu. Cù l'avvenimentu ancu esse u debut ufficiale di Pixel 7a è Pixel Tablet, hè pussibule amparà di più nantu à cumu u Pixel Bard serà utile in i dispositi. A cunferenza hè digià u 10 di maghju.

U più lettu d'oghje

.