Chiudi annunziu

L'attuale serie di punta di Samsung Galaxy U S23, in particulare u S23 Ultra, hà una camera eccellente. Tuttavia, ùn funziona micca perfettamente, chì hà incitatu a cumpagnia à migliurà constantemente cù l'aghjurnamenti regulari. Ricertamenti, l'utilizatori anu scupertu chì a camera hà avutu un prublema cù HDR in certe cundizioni di illuminazione, ma u giant coreanu hà cunfirmatu à a fine di a settimana passata chì travagliava in una correzione.

Cum'è u leggendariu leaker hà dettu in Twitter U universu di u ghjornu, Samsung hè travagliatu per riparà u prublema HDR di a camera Galaxy S23 è furnisce a correzione currispondente in a prossima aghjurnazione. Sicondu ellu, Samsung hà dettu specificamente in una cunversazione nantu à u so foru di supportu di casa chì "i migliuramenti sò stati travagliati chì saranu inclusi in a prossima versione".

I rapporti anecdotici da a mità di u mese passatu suggerenu u listessu, ma a correzione ùn pare micca esse parte di l'aghjurnamentu di sicurezza di maghju chì Samsung hà lanciatu dapoi qualchì ghjornu. Per "prossima versione" probabilmente intendeva u patch di sicurezza di ghjugnu. In ogni casu, hè ancu pussibule chì ellu vulia dì a prossima versione di l'aghjurnamentu di maghju, chì ellu liberarà solu per a serie Galaxy S23.

Fortunatamente, u prublema citatu ùn hè micca cusì diffusa è pare chì appare solu in certi cundizioni di illuminazione. In particulare, si manifesta cum'è un effettu di aureola intornu à l'uggetti in poca luce o in interni quandu a fonte di luce primaria hè in u colpu. Sicondu Samsung, u prublema hè ligata à u valore di l'esposizione è a mappa di u tonu lucale.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.