Chiudi annunziu

Aieri, Google hà tenutu a cunferenza di sviluppatori Google I / O 2023, induve hà annunziatu una quantità di innovazioni in u campu di l'intelligenza artificiale. Unu di i più impurtanti hè di fà u so chatbot Barda dispunibule in parechji altri paesi. Hè ancu dispunibule in u modu scuru è prestu supportarà assai più lingue, cumpresu u cecu, è serà integrata in i servizii di Google cum'è Lens.

Quandu Google hà introduttu u chatbot Bard in marzu, era solu dispunibule (è dopu solu in accessu anticipatu) in i Stati Uniti è u Regnu Unitu. Tuttavia, hè digià una cosa di u passatu, cum'è u giant tecnulugicu hà annunziatu ieri à a so cunferenza di sviluppatori Google I/O 2023 chì Bard hè avà dispunibule in più di 180 paesi in u mondu (in inglese) è chì prestu sustenerà 40. lingue supplementari, cumpresu u cecu.

Ùn hè micca statu tantu tempu chì Bard s'impegnava cù a logica è a matematica. Google hà risoltu di pocu tempu unendu un mudellu AI separatu focu annantu à a matematica è a logica cù u mudellu di cunversazione nantu à quale Bard hè custruitu. Bard pò avà ancu generà codice in modu autonomu - soprattuttu bè in Python.

Inoltre, Bard hè stallatu per esse integratu in diverse app di Google, cum'è Google Lens, in i prossimi mesi. U chatbot puderà ancu esse usatu, per esempiu, per creà presentazioni in Tavule o didascalia per e foto in Instagram. Finalmente, Bard offre avà un modu scuru.

U più lettu d'oghje

.