Chiudi annunziu

Era in 2019 quandu Samsung hà introduttu a prima generazione di u so Fold, vale à dì u primu dispositivu flexible di a so stalla. Allora ci hà pigliatu Google 4 anni, quandu avemu digià quì Galaxy Da Fold4. Hè troppu tardi per Google per entra in stu segmentu di u mercatu? Certamente micca, ma a so pulitica di distribuzione hè incomprensibile, chì predispone chjaramente a novità à fallimentu. In carta, questu hè un dispositivu interessante. 

Disegnu è mostra 

Galaxy U Z Fold4 hè altu è strettu, misura 155 x 67 mm quandu hè plegatu, mentre chì u Pixel Fold hè u cuntrariu, misura 139 x 80 mm quandu hè plegatu. Quale di questi approcci hè megliu dipende da e vostre preferenze. U Fold4 hà un corpu d'aluminiu è Gorilla Glass Victus, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione è un picculu portu di càmera in u spinu di u telefunu. U Pixel Fold hà ancu un quadru d'aluminiu, Gorilla Glass Victus è un lettore di impronte digitali integratu. Ma u modulu di càmera hè più prominente ch'è u Fold è usa u listessu disignu di barra cum'è Pixel 7. 

U Pixel Fold usa un display OLED di 5,8" cù una risoluzione di 2092 x 1080 pixel, chì sustene 120 Hz è hà una luminosità massima di 1550 nits. U Z Fold4 hà un display AMOLED esternu di 6,2" cù una risoluzione di 904 x 2316 pixel, supportu 120 Hz è una luminosità massima di 1000 nits. A forma più tradiziunale di u Pixel rende più faciule per fighjà i video è l'utilizazione di l'applicazioni micca ottimizzate, ma hè più difficiuli di utilizà cù una sola manu cà u Samsung. I dui disinni anu i so vantaghji è disadvantages, cusì chì hè megliu dipende da cumu si usa u dispusitivu.

Apertura di i telefoni, vedemu di novu cumu sò assai diffirenti grazia à disinni cuntrastanti. U Pixel si espande in un display OLED 7,6" cù una risoluzione di 2208 × 1840, una frequenza di 120 Hz è una luminosità di 1450 nits. U mudellu Fold4 usa un pannellu AMOLED 7,6" cù una risoluzione di 1812 x 2176, 120 Hz è una luminosità di 1000 nits. U Fold4 oculta a so camera interna sottu a visualizazione, mentre chì u Pixel Fold opta per frames più grossi, ma include una camera selfie megliu.

In novu, si tratta di preferenza persunale in quantu à quale di questi approcci hè megliu. Apertura à u paisaghju rende u cunsumu di media più accessibile perchè ùn avete micca bisognu di rotà u dispusitivu, ma pò causà prublemi cù l'applicazioni pocu ottimizzati. Ancu s'è parechje di l'applicazioni di Google prufittanu avà di a visualizazione più grande, ci sò assai chì ùn anu micca ancu. 

Ma Fold4 hà un asso chjaru in a so manica, chì hè supportu per u S Pen. Ùn pudete micca almacenà a penna stessu in u telefunu, ma parechji casi vi curaranu per voi. Piglià note, mette in risaltu u testu, firmà documenti è disegnu hè una gioia nantu à u Samsung Fold, è hè una vergogna chì Pixel Fold ùn pò micca cumpete in questu spaziu.

Cameras 

Quì vedemu una di e più grande differenze trà i dui telefoni. Sensore principale 50MPx Galaxy U Fold4 faci bè, ma l'altri dui lenti generalmente decepcionu. U Pixel Fold hà a listessa ottica cum'è u Pixel 7 Pro, chì piglia alcune di e migliori foto di u mercatu. Questu include un sensoru periscopiu di zoom 5x chì pò piglià ritratti abbastanza utili cù un zoom finu à 20x utilizendu a Super Resolution di Google.

E fotocamere selfie nantu à a visualizazione esterna sò uniformi trà i dui telefoni, ma quandu hè disposta, u Pixel guida chjaramente. Samsung hà decisu di sacrificà a qualità di stu sensoru per ammuccià sottu à a visualizazione, è mentre chì face a schermu sanu sanu, e foto è i video chì avete da ellu sò piuttostu inutilizabili. Ma almenu ùn ci sò micca quelli frames giganti, nò ? 

E specificazioni di a camera di Pixel Fold sò: 

  • Main: 48 MPx, f/1.7, 0.8 μm  
  • Teleobiettivo: 10.8 MPx, f/2.2, 0.8 μm, zoom ottico 5x 
  • Ultra wide angle: 10.8 MPx, f/3.05, 1.25 μm, 121.1° 

Software 

U Pixel Fold lancia cù un sistema operatore Android 13 è riceverà trè aghjurnamenti di u sistema, purtendu à a versione 16, seguita da dui anni di patch di sicurezza. U Fold4 hà un vantaghju sopra u Pixel quì. Hè vinutu cù One UI 4.1.1 Androidu 12L ma avà in corsu Androidu 13 cù One UI 5.1 è hè prumessu quattru anni di aghjurnamenti à Android cù un quintu annu di patch di sicurità, cusì i dui telefoni ghjunghjeranu à a fine di a vita Androidin u 16

L'interfaccia d'utilizatore One UI hà un benefiziu innegabile per u mercatu di i dispositi pieghevoli. Grazie à l'implementazione di Samsung di split screen, l'app dock in u sistema Android 12L è più opzioni di persunalizazione di ciò chì pudete cuntà, l'usu di un tali dispositivu plegable hè una gioia. Sia chì queste aghjunte sò abbastanza per alluntanassi da l'esperienza Pixel più pura dipende da voi. Hè chjaru per noi.

Quale hè megliu? 

In quantu à a capacità di a bateria, u Fold di Google porta cù 4 mAh cumparatu cù Samsung cù 821 mAh. Cù Google, a carica cablata hè 4W, wireless 400W, cù Samsung 30 è 20W, rispettivamente. Tutti dui anu 45 GB di RAM, ma u Pixel serà dispunibule solu cù 15 è 12 GB di memoria, mentre chì Samsung offre ancu una variante di 256 TB. In termini di chips, u Google Tensor G512 hè paragunatu à u Snapdragon 1+ Gen 2.

U prezzu di u Fold 4 hè digià calatu per quasi un annu, cusì pudete avè per CZK 36, mentre chì Google's Fold in a vicina Germania principia da CZK 690. Ancu per via di a distribuzione limitata, chì hè focu annantu à solu quattru mercati mundiali, ùn si pò aspittà un successu ardente da u Pixel Fold. In ogni casu, Google pò pruvà a tecnulugia è u software nantu à questu è chjappà in tutta a forza cù a prossima generazione. Dopu tuttu, Samsung hà fattu u listessu.

Pudete cumprà puzzle di Samsung quì

U più lettu d'oghje

.