Chiudi annunziu

Aieri, a cunferenza di sviluppatori di Google Google I / O 2023 hè accaduta, induve u giant tecnulugicu americanu hà annunziatu una quantità d'innuvazioni, soprattuttu quelle relative à l'intelligenza artificiale. Unu di elli hè l'integrazione di AI in u so mutore di ricerca è una piattaforma di teste AI chjamata Google Labs.

Google hà annunziatu per mezu di u so vicepresidentu di ingegneria Cathy Edwards à a cunferenza Google I / O 2023 chì integrarà l'intelligenza artificiale in u so mutore di ricerca. Hà datu l'esempiu di una famiglia chì decide trà e destinazioni di vacanze, in quale casu u mutore di ricerca di Google cuglieria tuttu informace, ch'ellu pò cullà, è riassuntu i vantaghji è i disadvantages di ogni locu.

L'utilizatori anu da esse l'opzione di "dumandà una dumanda di seguitu" o toccu e dumande suggerite. Facendu queste dumande moverà l'utilizatore à un novu modu di conversazione. Pudete vede tuttu in u video sopra.

Di sicuru, l'IA ùn serà micca limitata solu à e destinazioni di vacanze - Edwards dice chì pò restringe e scelte per qualchissia chì cerca di cumprà una bicicletta di trasportu, per esempiu. Li "alimentarà" tratti, recensioni è blog posts per uttene quant'è più infurmazione pussibule. U mutore di ricerca riprogettatu ricurdarà ancu e ricerche precedenti, cusì se l'utilizatore si alluntanassi un pocu da u puntu di partenza, l'AI serà sempre capace di seguità u so trenu di pensamentu.

In più di e nutizie AI, Google hà ancu presentatu una piattaforma ligata chjamata Labs. Hè una spezia di centru cintrali chì offre ligami cù diversi servizii di l'imprese nantu à quale teste l'intelligenza artificiale. L'utilizatori ponu ancu participà à a prova, ma à u mumentu sta opzione hè riservata solu per quelli chì vivenu in i Stati Uniti. Frà altre cose, ponu firmà per pruvà u mutore di ricerca migliuratu.

U più lettu d'oghje

.