Chiudi annunziu

Samsung face una dura cumpetizione da Apple è marche cinesi in u campu di smartphone. Ancu se a so prufittuità in questa zona ùn hè micca vicinu à u giant di Cupertino, hè in una pusizioni assai megliu cà qualsiasi altru fabricatore. androiddi smartphones.

Sicondu u novu nutizie a ditta analista Counterpoint Research hà aiutatu à lancià a serie Galaxy U S23 di Samsung hà da aumentà u so prezzu mediu di vendita di un smartphone in u primu trimestre di questu annu à $ 340 (circa CZK 7). Hè un 300% annu annu, è ancu un 17% paragunatu à l'ultimu trimestre di l'annu passatu.

In termini di spedizioni, a parte di Samsung era di 22% in u primu trimestre. Apple era un secunnu vicinu, trascinendulu da un puntu percentuale. Xiaomi hà finitu in terzu postu cù una parte di 11%, Oppo in quartu postu cù una parte di 10%, è i primi cinque più grandi ghjucatori di smartphone sò arrotondati da un altru fabricatore cinese, Vivo, chì "muzzica" u 7% di u mercatu. . Quandu si tratta di prufitti, Apple è Samsung in u mercatu glubale di smartphone inseme cuntene quasi 96% di tutti i prufitti. Da quellu chì hà Apple una parte di 72% è Samsung 24%. À l'altri androida parte di a marca hè dunque solu 4%.

Counterpoint aghjusta chì a vendita globale di smartphones hè cascata di 7% annu à $ 104 miliardi (circa CZK 2,2 trilioni) è chì e spedizioni di smartphones sò cascate di 14% annu à 280,2 milioni.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.