Chiudi annunziu

Basta à piglià a rivista Galaxy S22 Ultra, copiallu è rimpiazzà a designazione di l'annu passatu cù quella di questu annu ? In gran parte, sì, ma ci sò uni pochi di dettagli chì necessitanu attenzione. Per esempiu, cumu pò esse in quantu à a nova nutizia Galaxy S23 Ultra u megliu smartphone per parechji anni è sfurtunatamenti per parechji anni à vene. 

Galaxy U S23 Ultra hè u rè di a cartera Samsung. Iè, hè quì Galaxy z Fold4, ma ùn hà micca tali equipamentu in quantu à u chip o camere, praticamenti puntua principalmente solu cù a visualizazione interna, ma hè abbattutu da un prezzu ancu più altu. Ùn ci hè bisognu di menti à sè stessu nantu à qualcosa, cunziddi chì hè Galaxy S23 Ultra vs Galaxy S22 Ultra hè cusì diversu. Ùn hè micca, ma u pocu chì differenzia sti dui telefoni hè abbastanza sustanziale. 

Grande è pisanti, ma simu abituati à quessa 

Ci hè un prublema maiò in quantu à i visuali. Un ochju espertu ricunnosce e diffirenzii quandu anu nutatu i lenti più grande, chì sò posti un pocu più bassu, è a curvatura più chjuca di a visualizazione. Ma s'è vo mostra i dui telefoni à un straneru, ellu dichjarà chì sò listessi, è ciò chì hè peghju, ùn saperà micca quale hè più novu è megliu equipatu. Ùn hè micca necessariamente male, solu ùn aumenta micca troppu u vostru ego.

Ma l'impurtante resta, vale à dì a resistenza à l'acqua, e dimensioni sò state solu decently adjusted by decimi di un millimetru, u pesu furtunatamenti ùn hè micca aumentatu da più di 5 g. Hè un dispusitivu grande è pisanti, ma chì hè probabilmente chjaru à. tutti, è dopu tuttu, simu digià abituati da i ranchi Galaxy Nota, S21 Ultra è S22 Ultra. L'altri sò crayons, è hè precisamente per elli chì pudete ricunnosce a novità megliu. Allora u vetru hè statu ancu migliuratu quì. Gorilla Glass Victus 2 hè bellu, ma a visualizazione hè cum'è un magnetu per i capelli.

Mentre avemu avutu un muzzicu di a visualizazione, ùn hè micca assai cambiatu ancu quì. Ùn face nunda. E duie generazioni utilizanu pannelli 6,8-inch 1440p chì righjunghjenu una luminosità massima di 1 nits è anu freti di rinfrescante trà 750 è 1 Hz. Una di e differenzi significati hè solu a curvatura citata di a visualizazione, chì era in u mudellu Galaxy S23 Ultra mudificatu, o più chjucu, cusì chì u dispusitivu hè megliu tenutu, cuntrullatu è più amichevule à copre. Cunfirmemu tuttu, simu daretu à tuttu è simu cuntenti per tuttu. A prossima volta, avissimu solu dumandà à sguassà a curvatura in tuttu. Ùn hà micca significatu funziunale è in realtà rende a visualizazione più chjuca.

Performance, performance, performance! Grazie per Snapdragon 

Perchè sarà Galaxy S23 Ultra legenda ? Ddu telefunu hà assai bug è prublemi, in particulare in cunnessione cù e camere è a qualità di foto risultante (in particulare cù HDR). In ogni casu, avemu un pocu abituatu, chì certi dolori di u travagliu sò solu quì, è probabilmente seranu in u futuru. Ma Samsung prova di risolviri cù l'aghjurnamenti è di solitu cun successu. 

Galaxy U S23 Ultra entrerà in u core di assai grazie à Snapdragon - questu hè, sicuru, se parlemu di u mercatu europeu. L'Exynos soffocante è sbilanciatu hè andatu, è quì avemu u Snapdragon 8 Gen 2 custruitu solu per u dispusitivu. Galaxy. Ùn pudemu micca avè avutu nunda di megliu quì, per quessa hè necessariu di frenà una lacrima à a nutizia chì Exynos tornerà l'annu prossimu, probabilmente cù a designazione 2400.

Simplemente significa chì s'ellu succede, serà Galaxy S23 Ultra (è dunque tutta a serie S23), un mutivu chjaru per cumprà ancu in un annu, vale à dì digià cù a prisenza di a serie S24. You Mulateri Di L'esse arrubbatu sè stessu di un annu di aghjurnamenti, ma avarete un Snapdragon chì ùn si scalda quant'è pudaria, chì hà un rendimentu equilibratu, chì corre cum'è un clockwork è manighja tuttu ciò chì scaccià à u vostru telefunu. Tù dinù ùn espose à u risicu di tutte e vicissitudini di u novu chip di Samsung. Hè tristu, ma hè solu cusì. 

Aumentà a memoria di basa da 128 à 256 GB hè probabilmente OK, però, s'ellu si mantene i prezzi di l'annu passatu. In questu modu, ùn hà micca veramente purtatu nunda di più cà a necessità di ghjunghje più in a sacchetta. Ma almenu Samsung hà preparatu sconti interessanti, chì sò avà andati, perchè se pensate à u telefunu, pudete vulete salvà è avè 128 GB, ma site fora di furtuna. Scusa. 

A bateria hà una capacità di 5 000 mAh è pò esse caricata in wireless à 10 W è cablata finu à 45 W. Ci hè una carica wireless inversa finu à 4,5 W. Perchè Samsung hà riduciutu a carica wireless da 15 W hè una quistione, ma a verità hè chì circa i 5 W menu ùn sapete micca assai di a velocità in ogni modu. Samsung ùn hè più in a corsa cù velocità di carica, è ùn pudete micca culpisce. Almenu si mantene in forma. In quantu à a durabilità stessu, ùn ci hè nunda di criticà quì. Un chip megliu rende megliu cum'è u Galaxy S22 Ultra. Hè sempre veru chì sarete bè per un ghjornu, ma hè sempre una bona idea di carricà u dispusitivu in u sicondu ghjornu solu per esse sicuru, perchè da 30 à 40% ùn dura micca u ghjornu dopu.

Un flop di fotografia 

Ma cumu per quale. DXOMark Galaxy S23 Ultra serval quantu pudia, Snapdragon micca Snapdragon, 200MPx micca 200MPx. A verità hè chì piglià ritratti cù l'Ultra hè sempre divertente, ma sempre cum'è cù u S22 Ultra o ancu cù u S21 Ultra. Pudete ricunnosce u 200MPx di notte. Li ricunnoscerete quandu pigliate foto à 200 MPx, chì ùn fate micca in ogni modu. Li ricunnoscerete cù una futura aghjurnazione, quandu puderete piglià ritratti à zoom 2x o registrà video à zoom 2x, induve ogni volta chì una sezione serà fatta precisamente da 200MPx, ùn pigliate micca ritratti regularmente di questa dimensione in ogni modu.

Ebbè, pudete si apprezzà è bè, hè veru chì u pixel binning funziona quì, chì hà u putenziale di fà megliu ritratti. Ma ùn pudete micca vede cù i vostri ochji. Duranti u ghjornu in tuttu, di notte si avete un ochju furmatu è si vede a foto nantu à una grande visualizazione, micca in un telefunu. I novi funzioni di foto sò belli si avete u tempu di pruvà, hè triste cù a camera ultra-larga, chì hè sempre povera. I teleobiettivi sò tramindui grandi, è vi piacerà u periscopiu 10x. Iè, ma questu hè ancu applicatu à e generazioni precedenti chì l'avianu digià, nunda ùn cambia quì, forse solu i ghjoculi di software.

U fattu chì a risoluzione di a camera frontale hè cascata da 40 MPx à 12 MPx hè veramente pusitivu. Pixel più grande = più luce. Chì ci hè di u fattu chì Samsung si cuntradisce cù 200 MPx invece di 108 MPx in i vinti-dui. I ritratti sò belli, se pudete guardà sè stessu in tali dettagliu è paragunate e sferenze trà e generazioni, ùn aghju micca veramente u stomacu per questu. Per i videochiamate, ùn importa micca veramente a camera chì avete veramente in u vostru telefunu, perchè a vittoria pò esse à volte peghju.

Specificazioni di a camera Galaxy S23 Ultra: 

  • Camera ultra larga: 12 MPx, f/2,2, angolo di vista 120˚   
  • Camera grand angle: 200 MPx, f/1,7, OIS, angolo di vista 85˚    
  • Teleobiettivo: 10 MPx, f/2,4, zoom otticu 3x, f2,4, angolo di vista 36˚     
  • Teleobiettivo periscopiu: 10 MPx, f/4,9, zoom otticu 10x, angolo di vista 11˚    
  • Camera frontale: 12 MPx, f/2,2, angolo di vista 80˚ 

A quistione per quasi 40 mila: Per cumprà o micca? 

Galaxy U S23 Ultra hà un infernu assai in cumunu cù u so predecessore. A migliurà in solu uni pochi aspetti. Ma u chip utilizatu hè a scelta chjara sia chì pensate à u S22 Ultra o u mudellu attuale. Hè certamente ghjucà un rolu in u successore ancu, s'ellu hè sensu per invistisce in ellu. Per esse onestu, ùn hà micca sensu di cumprà solu per a camera, perchè probabilmente ùn aduprà micca i 92 MPx extra in ogni modu - salvu chì ùn site un fotografu mobile prufessiunale.

Ùn aghju micca dettu u S Pen, ma ùn ci hè micca assai da dì perchè nunda ùn hè cambiatu quì. Hè ancu ciò chì distingue sta bandiera vera da u restu di a cartera. Ma u S22 Ultra hà digià. Pruprietà di stu mudellu particulari, è se l'Exynos ùn m'hà micca attivatu, u S23 Ultra mi lascia friddu. Pensu chì Samsung ùn vulia micca questu, ma hè cusì cusì. Avè S21 Ultra, ùn esitate micca à cumprà. Ma Snapdragon face u novu pruduttu una compra veramente bona, soprattuttu cunsiderà u futuru incertu è a pulitica di Samsung nantu à u tema di adattà i so flagships cù i so propii chips.

In tutta a generazione Ulter, u S23 pò esse un esoticu nantu à u mercatu europeu chì saria una vergogna per missu. A causa di a pulitica di l'aghjurnamentu à longu andà, vi durà assai tempu, sia cumprà avà o in u vaghjimu. Ma aghju aspittatu finu à più tardi. Ùn hè micca esattamente un rigalu di Natale quandu l'aspettemu in ferraghju Galaxy S24 è ci hè u putenziale per un scontu significativu nantu à sta generazione attuale. On Galaxy A cosa più bona di u S23 Ultra hè chì ùn hà micca assai per deludevi, solu per eccità. Ancu s'ellu custa quasi quant'è un salariu mediu mensile. Ma i soldi seranu quì, ùn seremu micca, allora perchè micca fà a vita un pocu più piacevule.

Galaxy Pudete cumprà u S23 Ultra quì, per esempiu

Aghjurnatu

Samsung à a fine di marzu 2024 digià per u mudellu Galaxy S23 Ultra hà publicatu una aghjurnazione UI 6.1 chì aghjunghje grandi funzioni à u dispusitivu Galaxy À U.

U più lettu d'oghje

.