Chiudi annunziu

I spedizioni di smartphone in i Stati Uniti è l'Europa sò cascate in u primu trimestre di questu annu, cù i pruduttori più o menu mantenenu e so cote di mercatu. Era u capu di u mercatu in i Stati Uniti durante u periodu in quistione Apple, seguita da Samsung, in Auropa era u cuntrariu. Malgradu a diminuzione di u mercatu in i dui mercati, u giant coreanu hà mantinutu à pocu pressu a listessa quota annu à l'annu, chì hè statu aiutatu significativamente da una quantità di Galaxy S23.

Cum'ellu dice missaghju l'analista di a cumpagnia Counterpoint Research, i spedizioni di smartphone di i Stati Uniti anu cascatu 17% annu à annu. Questu hè duvuta à a debule dumanda di u cunsumadore è a correzione di l'inventariu. Era u primu in linea Apple, chì a so parte di u mercatu hà aumentatu annu in annu da 49 à 53%. In u sicondu locu era Samsung, chì a so parte hè stata a stessa annu à l'annu, à 27%. I primi trè più grandi attori in u mercatu americanu di smartphone sò arrotondati da Motorola cù una parte di 8% (diminuzione annu di dui punti percentuali).

In quantu à l'Europa, ci hè vistu una calata ancu più grande annu in annu in i spedizioni di smartphones cà in i Stati Uniti - specificamente da 23%. Un totale di 38 milioni di smartphones sò stimati chì sò stati spediti à u mercatu europeu in i primi trè mesi di questu annu, chì seria u peghju risultatu trimestrale da u Q2 2012.

Samsung era u capu di u mercatu europeu cù una parte di 34%. Finì daretu à ellu Apple cù una parte di 26% è in terzu Xiaomi cun una parte di 19%. Sicondu l'analisti, Samsung hè statu ancu aiutatu significativamente quì da a so serie di punta attuale, chì in vendite hà superatu i dui. Galaxy S22 è S21.

Pudete cumprà i migliori telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.