Chiudi annunziu

SmartThings hè una app Samsung populari in u mondu chì offre diverse opzioni di cunnessione per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa cum'è TV, parlanti, luci, persiane è assai altri. Agisce cum'è una unità cintrali chì cuntrolla u dispusitivu secondu u vostru presets.

In più di a versione di smartphone, SmartThings esiste ancu in una versione di smartwatch Galaxy. È hè ghjustu una nova aghjurnazione. Chì porta ?

Samsung hà publicatu una nova aghjurnazione SmartThings per smartwatches cumpatibili Galaxy. Aghjurnate l'applicazione à a versione 1.3.00.11. L'aghjurnamentu di u changelog porta parechji cambiamenti, cum'è una nova sezione Esplora chì aiuta l'utilizatori à ottene più infurmazione nantu à i prudutti è e funzioni di SmartThings in un locu. Inoltre, l'aghjurnamentu include miglioramenti per migliurà a funziunalità di l'applicazione. Tuttavia, Samsung ùn hà micca specificatu cumu specificamente.

L'app SmartThings hè cumpatibile cù u sistema Wear OS, chì significa chì hè attualmente dispunibule per u watch Galaxy Watch4, Galaxy Watch4 classicu, Galaxy Watch5 à Galaxy Watch5 Per. Pudete scaricà a nova aghjurnazione quì.

Orologio intelligente Galaxy Watch4 à Watch5 pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.