Chiudi annunziu

U Parlamentu Europeu hà prupostu una nova legislazione per offre una migliore etichettatura di i prudutti in l'Unione Europea. Questu include restrizioni nantu à e caratteristiche di u produttu ingannevoli, dichjarazioni ambientali è restrizioni à a riparazione.

A nova direttiva "piglia u scopu" di l'usu di dichjarazioni ecologiche senza sustegnu nantu à l'imballaggi di i prudutti è a publicità, cum'è "clima neutru" o "ecologicu", se ùn sò micca sustinuti da evidenza chjara. Inoltre, a direttiva prevede infurmazioni trasparenti nantu à i costi di riparazione di i prudutti è e pussibuli restrizioni di riparazione da parte di i fabbricanti di l'equipaggiu.

U scopu di a nova legislazione hè di aiutà i cunsumatori à cumprà megliu, o piuttostu à cumprà megliu informacemi, è incuragisce i pruduttori à offre prudutti dimustrativamente più sustinibili. In più, u Parlamentu Europeu vole pruibisce l'affirmazioni ingannevoli nantu à a vita di a bateria, è ancu l'obsolescenza pianificata è e funzioni di cuncepimentu chì limitanu u ciclu di vita di un pruduttu.

Press missaghju U Parlamentu Europeu dichjara ancu chì a nova direttiva impone l'interoperabilità di i dispositi cù accessori di terzu, cum'è caricatori è pezzi di ricambio (cum'è cartucce di tinta). Siccomu a pruposta hè stata appruvata, i negoziati trà u Parlamentu Europeu è i Stati membri di l'UE duveranu principià prestu.

U più lettu d'oghje

.